پیش فروش موتورسیکلت های برقی به زودی آغاز می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پیش فروش ۵ هزار موتورسیکلت برقی تولید داخل در مردادماه امسال انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پیش فروش ۵ هزار موتورسیکلت برقی تولید داخل در مردادماه امسال انجام می شود.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در فاز اول، ۵ هزار موتورسیکلت برقی تولید داخل وارد شهر اصفهان می‌شود که پیش‌فروش این موتورسیکلت‌ها نیز در مرداد ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شارژ موتورهای برقی نیز در ایستگاه‌های دوچرخه شهر اصفهان تعبیه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به احداث مسیرهای عبور دوچرخه عنوان کرد: هفته گذشته ایجاد ۱۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در شهر اصفهان در شورای عالی ترافیک استان اصفهان مصوب شد که تاکنون ۵ کیلومتر از این مسیر نیز بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به شرایط کرایه دوچرخه در ایستگاه های آن افزود: قرار است شرایط کرایه دوچرخه آسانتر شده و افراد با داشتن اصفهان کارت شهروندی که هویت فرد در آن مشخص است، می توانند از دوچرخه ها استفاده کنند.

صلواتی اضافه کرد: آمارها نشان می دهد با اجرای این اقدامات استفاده از دوچرخه ۲۵ درصد در شهر اصفهان افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اجرای موفق طرح «بفرمایید دوچرخه» در اصفهان، گفت: با اجرای این طرح از هفته نکوداشت اصفهان تاکنون ۱۲ میلیارد تومان دوچرخه به فروش رفته و باعث افزایش انگیزه در شهروندان برای استفاده از این وسیله نقلیه پاک شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فاز دوم این طرح تا پایان تابستان در سطح ادارات و نهادهای اداری اصفهان اجرا می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار