احتمال بارش برف و باران در غرب و جنوب اصفهان

کارشناس پیش بینی هواشناسی گفت: با ورود سامانه‌ای ناپایدار به استان اصفهان، افزایش ابر و وزش باد در اکثر نقاط استان پیش بینی شده و بارش برف و باران در مناطق غرب و جنوب مهیا است.

احتمال بارش برف و باران در غرب و جنوب اصفهان

به گزارش ایمنا، زهرا سیدان کارشناس پیش بینی هواشناسی در خصوص هوای امروز شهر اصفهان گفت: از امروز تا روز شنبه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه‌ای ناپایدار به استان اصفهان می باشد.
وی افزود: بر این اساس از بعدازظهر امروز شرایط برای افزایش ابر و وزش باد در اکثر نقاط استان پیش بینی شده و بارش برف و باران در مناطق غرب و جنوب مهیاست و فردا وزش باد در اکثر نقاط استان شدید خواهد بود.
کارشناس پیش بینی هوا شناسی اظهار کرد: از بعدازظهر فردا تا اوایل روز شنبه باز هم شرایط برای بارش باران برف در اکثر نقاط استان وجود دارد و روز شنبه همراه با خروج این سامانه ناپایدار کاهش دما بین ۸ تا ۱۰ درجه پیش بینی می شود.
وی در خصوص پیش‌بینی دمای هوا گفت: دما در اکثر مناطق استان ۳ تا ۵ درجه افزایش خواهد داشت.
از سوی دیگر، وضعيت كيفي هواي شهر اصفهان در ايستگاه هاي مراقبت دائم بر حسب شاخص آلودگي هوا براساس اعلام مركز پايش حفاظت محيط زيست استان اصفهان میانگین 78(AQI) وضعيت سالم را نشان مي دهد.
غلظت آلاينده ها در ايستگاه ميدان احمد آباد 82، خيابان رودكي 72، چهارباغ خواجو 75، ميدان امام حسين 76و خيابان پروين 75(AQI) رسيده است.
وضعيت كيفي هوا در شهرستان خميني شهر86، مباركه 85 و نجف آباد 59(AQI) گزارش شده است.
بر اساس شاخص آلودگي هوا، اين شاخص از ۰ تا ۵۰ هواي پاك، ۵۱ تا ۱۰۰ هواي سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم براي گروه هاي حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم براي عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسيار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناك است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار