مس سونگون اولین پله از پنجگانه قهرمانی گیتی‌پسند

تیم فوتسال گیتی‌پسند در صورت شکست تیم مس سونگون در تبریز می‌تواند عکس خودش را بر روی کاپ قهرمانی لیگ امسال ببیند.

مس سونگون اولین پله از پنجگانه قهرمانی گیتی‌پسند

به گزارش ایمنا، فقط پنج بازی دیگر تا پایان فصل لیگ برتر فوتسال زمان باقی مانده و فاصله 9 امتیازی گیتی‌پسند 54 امتیازی با تیم دوم جدول یعنی مس سونگون که 45 امتیاز جمع کرده فرصت مناسبی برای نماینده فوتسال اصفهان فراهم کرده تا بتواند بعد از سه سال به عنوان قهرمانی لیگ برسد.
البته نکته مهم بازی‌های باقیمانده گیتی‌پسند در این موضوع خلاصه می‌شود که این تیم باید در بازی‌های بعدی به دیدار مس سونگون، دبیری، تأسیسات دریایی، حفاری اهواز و یاسین پیشرو قم برود که همگی از تیم‌های قدرتمند لیگ هستند و رقیب اصلی گیتی‌پسند در راه قهرمانی هم به حساب می‌آیند و به همین خاطر نمی‌توان به صورت قطعی از قهرمانی نماینده فوتسال اصفهان صحبت کرد. اما می‌توان در مورد این مسئله هم صحبت کرد که برتری گیتی‌پسند در خانه مس سونگون رقیب اصلی اصفهانی‌ها را از کورس خارج خواهد کرد و گیتی‌پسند با خاطر فاصله‌ای که ایجاد می‌کند در بازی‌های باقیمانده با خیال راحت‌تری به دیدار رقبای خودش می‌رود.
اما مس سونگون هم از ابتدای فصل در تعقیب گیتی‌پسند بوده ولی شاگردان علی افضل در این چند هفته اقتدار سابق را نداشته‌اند و باخت هفته قبلشان فاصله این تیم با گیتی پسند را بیشتر کرد ولی به هر حال انگیزه‌های علی افضل در دیدار با تیم سابقش می‌تواند حساسیت این بازی را بیشتر از قبل کند.
بازی رفت با برتری کامل گیتی‌پسند در اصفهان به پایان رسید و تکرار این نتیجه کار قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال را تقریباً قطعی خواهد کرد.
برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۹۵، ساعت ۱۶

مس سونگون ورزقان - گیتی پسند اصفهان
یاسین پیشرو قم - طرح و توسعه الوند
تأسیسات دریایی تهران - ملی حفاری اهواز
شهرداری ساوه - دبیری تبریز
فرش آرا مشهد - لبنیات ارژن فارس
آذرخش بندرعباس - مقاومت البرز
دانشگاه آزاد تهران - شهروند ساری

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار