حسن‌زاده:تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در بازی فینال برایمان فرقی ندارد کدام تیم مقابل ما قرار دارد، به این دلیل که ما تنها به قهرمانی در این مسابقات فکر می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در بازی فینال برایمان فرقی ندارد کدام تیم مقابل ما قرار دارد، به این دلیل که ما تنها به قهرمانی در این مسابقات فکر می‌کنیم.
علی اصغر حسن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره حضور تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا که در ویتنام در حال برگزاری است، اظهار داشت: بازی فینال همیشه حساس بوده و فرقی ندارد با کدام تیم بازی داریم، سعی می‌کنیم در دیدار فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بهترین نتیجه یعنی قهرمانی را کسب کنیم.
وی افزود: در ماه‌های اخیر تلاش بسیاری کرده‌ایم و تنها هدفمان نیز قهرمانی در این مسابقات بوده و با این هدف نیز در ویتنام حضور پیدا کردیم، امیدوار هستم پس از دیدار فردا با جام قهرمانی به ایران بازگردیم.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره اینکه 2 سال پیش با تیم تاسیسات دریایی قهرمان آسیا شده و این تجربه در فینال چه میزان به گیتی‌پسند کمک می‌کند، بیان کرد: در ترکیب تیم فقط بنده تجربه این مسابقات را ندارم، بلکه در این ترکیب بازیکنان بسیار بزرگی داریم که مسابقات بزرگی را حضور داشتند و تجربه جهانی دارند، امیدوار هستم تجربه همه بازیکنان در دیدار فینال به کمک ما بیاید.
وی تصریح کرد: در بازی‌های فینال علاوه بر بازی تاکتیکی و مسائل فنی، کنترل جو روانی بسیار مهم است، این مسئله می‌تواند تاثیر بسیاری در نتیجه بازی داشته باشد، امیدوار هستم بایکنانمان با تجربه‌ای که دارند این جو را کنترل کنند.
حسن‌زاده در پاسخ به سوالی درباره شرایطش برای بازی فردا گفت: از نظر بدنی و روانی شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در کنار دیگر بازیکنان و دعای مردم ایران به قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار