حساب صاف‌نشده و تهدید بالقوه

ماجراهای چک یک‌ونیم میلیاردی سعید آقایی نزد باشگاه گسترش فولاد همچنان ادامه دارد.

ماجراهای چک یک‌ونیم میلیاردی سعید آقایی نزد باشگاه گسترش فولاد همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، کمتر از یک ماه پیش بود که مدیرعامل گسترش فولاد با حضور در دفتر باشگاه سپاهان ضمن دیدار با همتای سپاهانی خود تفاهم‌نامه‌ای هم با طرف اصفهانی منعقد کرد. اگرچه تفاهم‌نامه مربوط به همکاری ۲ باشگاه در فوتبال پایه بود اما به شکلی غیرمستقیم این اطمینان خاطر را به هواداران سپاهان داد که به واسطه روابط حسنه طرفین احتمالاً مشکلی بابت انتقال سعید آقایی به جمع طلایی‌پوشان پیش نخواهد آمد به خصوص که هوشنگ نصیرزاده پیش از آن هم به دفعات بر هماهنگ بودن باشگاه متبوعش با طرف اصفهانی تأکید کرده بود.

به روابط خوب ۲ باشگاه تا این لحظه خدشه‌ای وارد نشده است اما بیم آن می‌رود که شکایت گسترش فولاد از بازیکن سپاهان در ادامه به ضرر تیم اصفهانی تمام شود.

درست در آستانه شروع فصل جدید حرف و حدیث‌ها درباره آقایی شدت گرفت و بلافاصله پس از اولین دیدار سپاهان در لیگ هفدهم خبر رسید که گسترش فولاد پس از عدم‌وصول چک یک‌ونیم میلیاردی خود از بازیکن سابقش به کمیته انضباطی شکایت برده است تا یک بار دیگر به این احتمال دامن زده شود که مدافع ملی‌پوش سپاهان به خاطر چکی که نزد باشگاه تبریزی دارد در هفته‌های آتی از همراهی تیمش محروم شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار