چرا با صبا به توافق رسید با سپاهان نه؟

صبا که وضعیت خطرناکی در جدول دارد برخلاف سپاهان شرط و شروط سختی پیش پای بازیکن از لیست بیرون مانده استقلال نگذاشت.

چرا با صبا به توافق رسید با سپاهان نه؟

به گزارش ایمنا، حضور روز گذشته روزبه چشمی در تمرینات صبا به احتمال بازگشت این بازیکن به تیم سابقش قوت بخشید. البته چشمی هنوز با صبا قراردادی امضا نکرده است اما به نظر می‌رسد که توافقات 2 طرف تقریباً نهایی شده است و منعی بر سر راه این انتقال وجود ندارد.
با این اوصاف، باید پرونده حضور این مدافع- هافبک 23 ساله در سپاهان را بسته‌ شده دانست. باشگاه اصفهانی تنها در صورت امضای قراردادی یک سال و نیمه حاضر به جذب این بازیکن بود. صبا در عوض، چنین شرطی را پیش پای چشمی نگذاشت تا او که در سودای بازگشت به استقلال است در پایان فصل بار دیگر به جمع آبی‌های پایتخت ملحق شود.
اما چرا صبا برخلاف سپاهان مشکلی با جذب مقطعی این ملی‌پوش سابق امید نداشت؟ جواب این سؤال را باید در وضعیت متفاوت 2 تیم جستجو کرد. هرچند که صبا با پیروزی 6 امتیازی هفته گذشته برابر سیاه‌جامگان پس از هفته‌ها از منطقه خطر گریخت اما همچنان به شکلی جدی در معرض سقوط به دسته پایین‌تر قرار داد. در چنین شرایط بغرنجی طبیعتاً دریافت هرگونه کمک با استقبال مواجه می‌شود. این وضعیت اضطراری اما درباره سپاهان مصداق ندارد و از آنجا که نه باشگاه اصفهانی راضی به بستن قرارداد کوتاه‌مدت بود و نه چشمی به راحتی از استقلال دل می‌کند توافقی بین طرفین حاصل نشد تا نماینده قم با آغوش باز بازیکن بیرون مانده استقلال را بپذیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار