یک کشته و ۴ مجروح در اثر برخورد پیکان با موتورسیکلت

​​​​مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت در زیرگذر شهید عرب خیابان کاوه اصفهان عصر دیروز یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت در زیرگذر شهید عرب خیابان کاوه اصفهان عصر دیروز یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، متاسفانه هرساله تعداد قابل توجهی از حادثه دیدگان حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند و یا مجروح می شوند، راکبان موتورسیکلت ها و رانندگان خودروها و عابران از قربانیان و حادثه دیدگانی هستند که در حوادث رانندگی کشته می شوند و این بار برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت در اصفهان حادثه آفرید.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار جامعه خبرگزاری ایمنا در مورد این تصادف اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۷:۱۱ دقیقه روز گذشته اتفاق افتاد و در پی اعلام این حادثه به اورژانس ۱۱۵ اصفهان، بلافاصله واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل تصادف اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان افزود: متاسفانه در این حادثه رانندگی یک مرد جان خود را از دست داد و چهار نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: چهار مجروح این تصادف یک مرد و سه زن بودند که بعد از دریافت خدمات درمانی اولیه سرپایی در صحنه تصادف به بیمارستان های آیت الله کاشانی و غرضی منتقل شدند.

به گزارش ایمنا، فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از ۴۷ پایگاه شامل ۳۵ پایگاه شهری، ۱۱ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۶۰ نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌ روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

گفتنی است فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان در سه ماهه امسال ۲۴ هزار و ۶۴۳ ماموریت شامل ۱۸ هزار و ۲۸۴ ماموریت غیرتصادفی و ۶ هزار و ۳۵۹ ماموریت تصادفی انجام داده است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار