رفع مشکلات ضمانت‌نامه‌ای و قرارداد ذوب‌آهن در زمینه تولید ریل ملی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دلایل توقف تولید ریل در ذوب‌آهن موارد حقوقی از جمله ضمانت‌نامه‌ها، نوع قرارداد و پیش‌پرداخت‌ها بود که به تدریج حل شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دلایل توقف تولید ریل در ذوب‌آهن موارد حقوقی از جمله ضمانت‌نامه‌ها، نوع قرارداد و پیش‌پرداخت‌ها بود که به تدریج حل شد.

به گزارش ایمنا حمیدرضا فولادگر پیرامون مشکلات تولید ریل راه‌آهن توسط ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: بعد از مدتی از افتتاح خط تولید ریل راه‌آهن متوجه شدیم که این خط‌ تولید متوقف شده است و به همین منظور جلسات مشترکی را بین مدیران راه‌آهن و ذوب‌آهن برگزار کردیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دلایل توقف تولید ریل در ذوب‌آهن موارد حقوقی از جمله ضمانت‌نامه‌ها، نوع قرارداد و پیش‌پرداخت‌ها بود که به تدریج حل شد، تاکید کرد: خبر رفع این مشکلات را اواخر سال گذشته دریافت کردیم و بحث‌های کیفی و استانداردهای لازم تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان برطرف شد.
وی با اشاره به اینکه مسئله توقف تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان مربوط به چندماه گذشته بود و خبر جدید مبنی بر توقف تولید مجدد این خط‌تولید شنیده نشده است، اضافه کرد: راه‌آهن در حال استفاده از ریل‌های تولیدی و دپو شده در انبار ذوب‌آهن است و ذوب‌آهن اصفهان نیز تولید محصولات خود را افزایش داده است.
به گفته فولادگر، از اوایل سال جاری مشکلات ذوب‌آهن اصفهان در زمینه تولید ریل بر طرف شد و اکنون در حال تولید است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه تولید تیرآهن بال پهن نیز به‌همراه ریل از تولیدات جدید ذوب‌آهن اصفهان است، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان در زمینه تولید ریل قرارداد امضاء کرده و نمی‌تواند به تعهدات خود عمل نکند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار