انتقاد استاندار اصفهان از کندی نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در اصفهان

استاندار اصفهان گفت: درحال حاضر احیا، نوسازی و بهسازی بافت فرسوده استان طبق برنامه پیش نمی رود و باید هرچه سریعتر مشکلات بررسی و هماهنگی بیشتر برای بازآفرینی بافت فرسوده صورت گیرد.

استاندار اصفهان گفت: درحال حاضر احیا، نوسازی و بهسازی بافت فرسوده استان طبق برنامه پیش نمی رود و باید هرچه سریعتر مشکلات بررسی و هماهنگی بیشتر برای بازآفرینی بافت فرسوده صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رسول زرگرپور در جلسه هیأت مدیره سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان، که پیرامون گزارش حسابرسی و بازرسی و گزارش عملکرد این سازمان برگزار گردید، اظهار داشت: مغایرت های گزارش های حسابرسی سازمان باید طی سه ماه آینده پیگیری و برطرف شود و گزارش آن به شورا ارائه گردد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان نوسازی و بهسازی باید برای اجرای عملیات عمرانی پروژه های خود از سیستم پیمانکاری به جای امانی استفاده نماید، بیان داشت: تنها فعالیت های انحصاری مرمتی باید به صورت امانی انجام پذیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به ماده ۲ قانون مربوط به بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری، تاکید کرد: براساس این قانون، باید سالانه حداقل ۲۷۰ محله در راستای خدمات و بهبود زیر ساخت ها با رویکرد محله محور در چارچوب سند ملی راهبردی احیا، بهسازی و نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، بازسازی و نوسازی شود.
وی بر فعال شدن ستاد بازآفرینی تاکید کرد و افزود: درحال حاضر احیا، نوسازی و بهسازی بافت فرسوده استان طبق برنامه پیش نمی رود و باید در جلسه ای مشکلات بررسی و هماهنگی بیشتر برای بازآفرینی بافت فرسوده صورت گیرد.
استانداراصفهان با اشاره به گزارش عملکرد سازمان نوسازی و بهسازی در خصوص طرح احیا دولتخانه ی صفوی و فعالیت های صورت گرفته در یکسال اخیر، اظهارداشت: اصفهان ظرفیت های بالایی برای ثبت جهانی دارد و باید تلاش شود که پرونده ی محور تاریخی فرهنگی اصفهان به مساحت ۵۰۰ هکتار برای تصویب و ثبت جهانی هرچه سریعتر پیگیری شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار