خمینی شهر ،شهر بدون فرماندار

اسفند ماه سال گذشته بود که خبر جایگزینی احمد رضوانی فرماندار خمینی شهر به جای فضل الله کفیل فرماندار اصفهان فضای مجازی را پر کرد .

اسفند ماه سال گذشته بود که خبر جایگزینی احمد رضوانی فرماندار خمینی شهر به جای فضل الله کفیل فرماندار اصفهان فضای مجازی را پر کرد .
این درحالی بود که این انتصاب در حساس ترین زمان یعنی روز اول ثبت نام نامزد های انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و این پرسش در ذهن ها نقش بست که چرا این جایگزینی باید درست در این زمان صورت گیرد ؟ که باید در جواب گفت تا کنون هیچ جواب قانع کننده ای در این زمینه داده نشده است .
این انتصاب باعث شد که شهرستان خمینی شهر در حساس ترین زمان یعنی انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری بدون فرماندار بماند و فقط مجتبی راعی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر منصوب کنند .
شهرستان خمینی شهر با گذشت 5 ماه از سال جاری هنوز بدون فرماندار است و گویا مسئولین مربوطه فراموش کرده اند که این شهرستان ویژه که در دوران جنگ تحمیلی دلاوری جوانانش زبانزد بوده و 2300 شهید را تقدیم این خاک کرده نیاز به فرماندار دارد...
البته این کم لطفی ها در گذشته هم دامن مردم این شهرستان را گرفته است به طور مثال میتوان اشاره ای به کشمکش ویژه بودن این شهرستان داشت که در آخر نصیب نجف آباد شد
و یا معضلی که 25 سال شهرک منظریه داشت و مسئولین حتی خم هم به ابرو نیاورن
حال خمینی شهر مانده و انتظار برای یک فرماندار دلسوز ...

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار