بخشودگی جرائم مالیاتی بخش تولید از بهمن ۹۵ در اصفهان

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: براساس اختیارات حاصل شده، ما از بهمن ۹۵ شروع به بخشیدن جرائم مودیان مالیاتی به ویژه در بخش تولید کردیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: براساس اختیارات حاصل شده، ما از بهمن ۹۵ شروع به بخشیدن جرائم مودیان مالیاتی به ویژه در بخش تولید کردیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراد امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشودگی جرائم مودیان مالیاتی در اصفهان، اظهار داشت: مودیان مالیاتی به شکل‌های گوناگون مشمول جرائمی می‌شوند که گاهی این جرائم سنگین است.
وی ادامه داد: این جرائم البته بر اساس قانون مطالبه می‌شود و براساس اختیارات حاصل شده، ما از بهمن 95 شروع به بخشیدن جرائم مودیان مالیاتی به ویژه در بخش تولید کردیم.
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان بیان کرد: آن دسته از مودیان مالیاتی که نتوانسته بودند اقساط را پرداخت کنند درخواست خود را به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برده و همچنین برای بسیاری از مودیان، مالیات به صورت پلکانی تقسیط شد، این اقدام در سوابق سازمان مالیاتی وجود نداشت که اداره کل اصفهان این اقدام را انجام داد.
وی با اشاره به تأثیر پرداخت مالیات برای ارائه خدمات به مردم گفت: اقشار گوناگون جامعه در پیشرفت کشور خود سهیم هستند، همان طور که در بسیاری از کشورها می‌بینیم با پرداخت مالیات از سوی مردم، خدماتی نیز به آنها ارائه می‌شود.
امیری با اشاره به رویکرد متمرکز ایران در دریافت مالیات بیان کرد: تمرکزیافتگی در بخش مالیات سبب جلوگیری از بروز آسیب‌ها می‌شود، با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته پیشرفت مطلوبی در زمینه پرداخت مالیات را شاهد هستیم.
وی خاطرنشان کرد: فرار مالیاتی آسیب‌هایی به دنبال دارد، مردم نباید به فکر فرار مالیاتی باشند چرا که علاوه بر اینکه دینی بر گردن دارند این موضوع آسیب‌های غیر قابل جبرانی به همراه دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار