علی‌محمدی: چرا نباید در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم!

جلال علی محمدی هافبک تیم سپاهان می گوید که تغییراتی که در تیم اتفاق افتاده در راستای رفع مشکلات و ضعف های تیم بوده است.

جلال علی محمدی هافبک تیم سپاهان می گوید که تغییراتی که در تیم اتفاق افتاده در راستای رفع مشکلات و ضعف های تیم بوده است.
جلال علی‌محمدی هافبک تیم سپاهان در مورد تساوی هفته ی اول این تیم برابر سایپا که با از دست رفتن دو امتیاز در اولین دیدار لیگ همراه شد، به "ورزش سه" گفت: ما برای سه امتیاز به بازی رفته بودیم؛ هواداران هم انتظار داشتند که سه امتیاز این بازی را بگیریم ولی همیشه بازی اول سخت است و تیم ما هم برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارد که فکر می کنم چهار پنج هفته طول بکشد. ولی به هر حال 2 امتیاز حساس را در اولین بازی از دست دادیم.
علی محمدی در مورد گل مهدی ترابی که زیبایی به ثمر رسید، افزود: ترابی ضربه ی خوبی زد و گلر ما نمی توانست کاری انجام دهد. ضربه ی خیلی قشنگی بود و واقعا نمی شد که در مقابل آن شوت، کاری کرد.
هافبک سپاهان در مورد گلزنی خود در اولین دیدار لیگ که برای هر بازیکن اتفاق ارزشمندی است، عنوان کرد: گل زدن از بازی اول لذت بخش است؛ خوشحالی بیشتر من به خاطر این است که یک دقیقه بعد از گل مهدی ترابی توانستیم با گل من به بازی برگردیم و 10 دقیقه برای پیروزی فرصت داشتیم. در مجموع گلزنی در بازی اول حس خوبی داشت.
علی‌محمدی در مورد چمن ورزشگاه که در بازی اول آسیب پذیر بود و کنده می شد، توضیح داد: آنطوری که شنیدیم دلیل این اتفاق این است که در تابستان ریشه ی چمن به سطح چمن نزدیک تر می شود ولی در زمستان این مشکل وجود ندارد. در شرایط فعلی بازی کردن کمی دشوار است و باعث سرخوردن می شود ولی هر چقدر هوا سردتر شود، این مشکلات کمتر می شود. سال گذشته که نقش جهان افتتاح شد و ما در آن بازی کردیم، این مشکل را نداشتیم ولی در دو بازی دوستانه ی ابتدای فصل و همینطور بازی اول مقابل سایپا این مشکل وجود داشت. چمن در حال حاضر طوری است که اگر حواست نباشد، یک دفعه پایت تو چاله می رود.
هافبک سابق تیم‌های فجرسپاسی و صبای قم در مورد تغییراتی که سپاهان نسبت به سال گذشته ایجاد کرده، می گوید: تغییر در همه ی تیم ها اتفاق می افتد. بازیکنان جدید ما هم خوب و با کیفیت هستند و در پست هایی به تیم اضافه شده اند که نیاز داشتیم. فکر می کنم تغییرات در راستای رفع مشکلات تیم اتفاق افتاده.
علی محمدی در مورد لغو میزبانی پدیده در ورزشگاه امام رضا و انتخاب ثامن به عنوان میزبان دیدار دو تیم در هفته ی پیش رو بیان کرد: هر چه استادیوم های ما خوب باشد، سطح لیگ بالاتر می رود. چرا وقتی ورزشگاهی مثل امام رضا داریم نباید از آن استفاده کنیم. 2 تیم در شهر مشهد وجود دارد و فکر می کنم استفاده ی این دو تیم از ورزشگاه باعث بالا رفتن کیفیت فوتبال ما می شود. به عنوان مثال خود ما از وقتی به نقش جهان رفتیم، کلاس بازی هایمان بالاتر رفت و تماشاگران هم راحت تر شدند.
هافبک تیم سپاهان در مورد دیدار هفته ی دوم مقابل پدیده هم گفت: بازی مقابل پدیده صد در صد خیلی سخت است و اصلا در لیگ برتر بازی آسان نداریم. پدیده هم خیلی مهره های با کیفیت و با تجربه ای گرفته که کار ما را سخت تر می کند ولی ما که خودمان را مدعی می دانیم، برای کسب سه امتیاز به این دیدار می رویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار