صادقی: باید هویت كودک پیدا شده در پارك ناژوان محرز شود

مدیركل بهزیستی استان اصفهان گفت: كودك 1.5 ساله‌ای كه روز گذشته در پارك ناژوان پیدا شده است باید احراز هویت شود.

مدیركل بهزیستی استان اصفهان گفت: كودك 1.5 ساله‌ای كه روز گذشته در پارك ناژوان پیدا شده است باید احراز هویت شود.

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان اظهار كرد: این كودك شباهت زیادی به دختر گمشده مشهدی دارد اما شباهت ظاهری كافی نیست و مراحل شناسایی آن توسط مقامات قضایی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه خانواده "ملیکا" کودک مشهدی مفقود شده در راه عزیمت به اصفهان هستند، ادامه داد: اگرچه شباهت ظاهری زیادی میان كودك پیدا شده و كودكی كه در مشهد گم شده وجود دارد اما شناسایی با هماهنگی مقامات قضایی باید دقیق‌تر صورت گیرد و کودک مشروط به احراز هویت به خانواده مشهدی تحویل داده می‌شود.

مدیركل بهزیستی اصفهان ادامه داد: كودك به شیرخوارگاه نرجس اصفهان منتقل شده، شرایط عمومی او مطلوب و تنها كمی دچار اضطراب است و امیدواریم همان کودک گم شده مشهدی باشد.

به گزارش ایسنا،‌ شب گذشته شماری از شهروندان اصفهانی یك كودك را در حالی كه در پارك ناژوان اصفهان سرگردان بوده است،‌ پیدا می‌كنند و پس از تماس با پلیس 110 كودك با حكم قضایی به بهزیستی استان اصفهان تحویل داده می‌شود؛ با توجه به شباهت زیادی میان كه این كودك و "ملیكا" كودك دیگری كه از 9 روز پیش در مشهد گم شده است وجود دارد، مسئولان گمان می‌كنند كودك پیدا شده همان ملیكا باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار