سارقان میلیاردی منازل شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای منزل که بیش از یک میلیارد ریال وجوه نقد و اموال از منازل سرقت کرده بودند خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای منزل که بیش از یک میلیارد ریال وجوه نقد و اموال از منازل سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: این دو سارق هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت از منازل شهروندان شاهین شهری اعتراف کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این دو سارق در سرقت از یک منزل یک میلیارد ریال وجوه نقد و طلا سرقت کرده بودند اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 600 میلیون ریال اموال مسروقه شامل تابلو فرش های نفیس، ظروف نقره و عتیقه، تلوزیون های ال ای دی، لپ تاپ، دوربین و دیگر وسایل منزل کشف شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه مالبختگان این سرقت ها شناسایی شده اند و اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از مردم خواست، منازل خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مانند قفل های استاندارد، حفاظ، نرده و ... مجهز کنید ،در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک در اطراف محل زندگیتان موضوع را به پلیس اطلاع دهید و درصورت وقوع سرقت بدون تغییر دادن صحنه سرقت موضوع را بلافاصله به پلیس اطلاع دهید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار