1800 نفر آموزش مهارت های فنی را در کاشان فرا گرفتند

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان گفت: یک هزار و ‎ 827 نفر از قشرهای مختلف مردم در چهار ماه نخست امسال زیر پوشش آموزش های این مرکز قرار گرفتند.

ایرنا : رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان گفت: یک هزار و ‎ 827 نفر از قشرهای مختلف مردم در چهار ماه نخست امسال زیر پوشش آموزش های این مرکز قرار گرفتند.
محمود علوانی اظهار کرد: حدود 600 نفر از این عده در قالب 123 هزار و 997 نفر ساعت از خدمات آموزشی در مرکز ثابت فنی و حرفه ای در رشته های مختلف بهره مند شدند.
وی افزود: افزون بر آموزش به 220 نفر از روستاییان، خدمات آموزشی به 125 نفر از زندانیان و سربازان در پادگان ها توسط مرکز فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان ارائه شده است.
علوانی از ارائه 38 هزار و 108 نفر ساعت آموزش در صنایع و صنوف به 508 نفر خبر داد و خاطر نشان کرد: آموزش جوار دانشگاهی نیز به 156 نفر در قالب 30 هزار و 129 نفر ساعت از دیگر برنامه های مرکز در این مدت بوده است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان علوانی تصریح کرد: این آموزش ها توسط گروه های ثابت و سیار شهری و روستایی این مرکز به متقاضیان ارایه شده است.
وی هم چنین شرکت 8 هزار نفر در آزمونهای ادواری وتفاهم نامه ای در رشته های قالی بافی و صنعت ساختمان را یادآور شد و گفت: برگزاری این آزمون ها منجر به صدور گواهینامه برای قالیبافان و صنایع ساخمان برای بیمه شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار