آمریکایی ها به هیچ توافقی پایبند نیستند

امام جمعه زرین شهر گفت: امروز بدعهدی آمریکا و مسئولان آن برای دنیا مشخص شد چراکه آمریکا با تحریم های جدید علیه کشورمان ثابت کرد به هیج قانونی پایبند نیست واین بد عهدی و بد قولی را امروز دوستان خود آمریکا به صراحت بیان می کنند.

حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: ایستادن روی پای خود و رسیدن به قلعه های پیشرفت همیشه برای ما هزینه داشته است و از این جهت رهبر حکیم وفرزانه و دشمن شناس ما بیانات راهبردی را در خصوص ایستادگی و هزینه بر بودن آن مطرح کردند.

وی افزود: ایستادگی ما برای مان هزینه ها دارد نباید از این هزینه ها ترسید ودر برابر دشمن کوتاه آمد چراکه اگر بخواهیم به گفته برخی ها در برابر دشمن سکوت کنیم و مقاومتی نداشته باشیم تا هزینه ای ندهیم این سکوت هزینه های بیشتری نسبت به ایستادگی و مقاومت برایمان خواهد داشت.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: ما همه دیدیم در قضیه هسته ای نیزعده ای می گفتند ما نباید به دنبال ان باشیم وهر چه بخواهیم غرب به ما خواهند داد! خوب دیدید دشمن فقط به ما فحش نداد وگرنه هیج اقدامی در خصوص تحویل موارد مربوط به مسائل هسته ای انجام نداد.

وی ادامه داد: اما انقلابی بودن و ولایی بودن جوانان و دانشمندان غیور ما با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی در حوزه انرژی هسته ای صلح آمیز به قلعه های رفیع رسیدم که دشمنان ما در برابر این ایستادگی سر تعظیم فرو آوردند وما در خصوص انرژی هسته ای نیازی به گدای کردن از دشمنان را نداریم.

باقریان اضافه کرد: امروز اگر ایران وایرانی لرزه به جان دشمنان از شرق وغرب می اندازد همه بخاطر ایستادگی و مقاومت شما مردم است و اگر ما به توان موشکی دست نمی یافتیم دشمنان ما در برابر تهدید ها وبرای دفاع از خودمان حتی سلاح های پیش پا افتاده هم نمی دادند.

وی عنوان کرد: اما ما هزنیه های ایستادگی را تحمل کردیم و شما مردم سختی ها را به جان خریدید تا به طور مثال در خصوص حوزه موشکی به اقتدار و قدرت برسیم و اما اگر آنروز سازش و سکوت کرده بودیم امرزو هر کشوری اجازه تهدید کشورمان را به خودش می داد.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: امروز بدعهدی آمریکا و مسئولان آن برای دنیا مشخص شد چراکه آمریکا با تحریم های جدید علیه کشورمان ثابت کرد به هیج قانونی پایبند نیست واین بد عهدی و بد قولی را امروز دوستان خود آمریکا به صراحت بیان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دنیا بدعهدی امریکا در خصوص نقض برجام را نیز با دیدگان خود دید و این نقض کردن را به صراحت بیان کردند و تحریم های جدید سنای آمریکا خط بطلانی بود بر نظریه سازش در برابر دشمن بود.

باقریان اذعان کرد: اما تا وقتی شما مردم ایستادگی و مقاومت و انقلابی بودن و ولایی بودن خود را حفط کنید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند هر چند این مقاومت ایستادگی هزینه های نیز برای ما به همراه خواهد داشنت اما شما مردم ثابت کرده اید پای هزینه های مختلف برای حفظ نظام وانقلاب ایستاده اید وهیچ ترس و دلهره ای برای هزینه دادن ندارید.

وی متذکر شد: باید توجه داشت حفظ روحیه انقلابی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است چراکه اگر دشمن اگر روحیه انقلابی ما به خصوص روحیه انقلابی جوانان را گرفت وآنها را راحت طلب، تجمل گرا، ترسو و بی تفاوت نسبت به کشور و دشمن کرد آن وقت همه چیز ما از دست خواهد رفت.

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: باید توجه داشت که همین روحیه انقلابی بود که شهید وشهادت ها و پیروزی های مختلف را برای ما در کشور رقم زد، حتی همین روحیه انقلابی بود که محور مقاومت را در سوریه وعراق به پیروزی ها رساند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور و دولت دوازدهم در عمل به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در مراسم تنفید کوشا باشد چرا که تمامی فرمایشات و مطالبات رهبری مسیر پیشرفت کشور و رسیدن به عدالت را به همراه دارد.

باقریان گفت: دولت دوازدهم در توجه اجرای احکام اسلام، توجه به اشتغال و تولید داخلی، رسیدگی به محرومان ومستضعفان، تقویت وحدت و عزت ملی، اجرای اقتصاد مقاومتی و ... تمام توان وتلاش خود را انجام دهد و روز گذشته تمامی این موارد در مراسم مهم تنفیذ ریاست جمهوری مراسمی که به رئیس جمهور مشروعیت می دهد مطرح شد.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت دولت دوازدهم باید در چارچوب اسلام در خدمت به انقلاب ونظام کوشا و پر تلاش باشد.

امام جمعه زرین شهر یادآور شد:باید توجه داشت مشروعیت حاکمان برگرفته از دین خدا و دستورات اسلام است و مردم برای اداره امور جامعه خود فردی را انتخاب می‌کنند و به او رای می دهند واین انتخاب باید توسط ولی امر مسلمین و ولایت مطلقه فقیه تنفیذ شود چرا که ولی فقیه سکاندار اسلامیت نظام است و باید رای مردم در تنفیذ نماید تا مشروعیت پیدا کند.

وی افزود: رئیس جمهور در برابر مردم و ولی امر تعهد می دهد که بر اصول اسلام ناب محمدی رفتار خواهد کرد وبرای رسیدگی به مردم و تلاش در بهبود معیشت و دفاع از ارزش ها وحفط کیان انقلاب ونظام و کشور با تمام قدرت عمل خواهد نمود و فردا نیز در برابر نمایندگان شما مردم در مراسم تحلیف برای انجام آنچه بیان شد سوگند یاد خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار