تردد خودروهای سنگین در بزرگراهها زیر ذره بین دوربین های ثبت تخلف

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: دوربین های ثبت تخلف در صورت تردد خودروهای سنگین در بزرگراه ها و معابر شهری، شماره پلاک خودرو را برای اعمال قانون ثبت می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: دوربین های ثبت تخلف در صورت تردد خودروهای سنگین در بزرگراه ها و معابر شهری، شماره پلاک خودرو را برای اعمال قانون ثبت می کند.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تردد خودروهای سنگین در محدوده های شهری ممنوع است مگر اینکه بار آنها مواد فاسد شدنی یا ضروری باشد که در آن صورت باید مجوزهای لازم برای تردد از پلیس راهور اخذ شود.

وی تصریح کرد: لایحه ساماندهی تردد خودروهای باری ازمعابر شهری که قصد تخلیه مواد غذایی را دارند به شورای اسلامی شهر ارایه شده تا ساعات و محل های خاص برای انجام امور آنها در نظر گرفته شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: این لایحه پس از تصویب شورای شهر به فرمانداری اصفهان رفته که در صورت تایید فرمانداری، به عنوان اولین شهری خواهیم بود که با هماهنگی پلیس راهور در بخش ساماندهی حمل و نقل بار و کالا که مورد غفلت واقع شده بود، ورود پیدا می کنیم.

وی تاکید کرد: دوربین های ثبت تخلف در صورت تردد خودروهای سنگین در بزرگراه ها و معابر شهری، با ثبت شماره پلاک اعمال قانون خواهند شد و نیازی به اعمال قانون به صورت حضوری نیست.

صلواتی در بخش دیگری ازسخنان خود به هزینه های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اشاره و تصریح کرد: بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار بخش خصوصی است و شهروندان فقط یک سهم هزینه های اتوبوسرانی را پرداخت می کنند، یک سوم سهم شهرداری و یک سوم هم سهم دولت است اما دولت طی سالهای گذشته موفق نشده که سهم خود را ادا کند و همه بار به دوش مدیریت شهری افتاده است.

وی افزود: اگر شهروندان در پرداخت سهم خودشان تعلل کنند، از روند توسعه و نوسازی ناوگان دچار عقب ماندگی خواهیم شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به زودی۵۰ سامانه هوشمند پرداخت بلیت اتوبوس راه اندازی می شود تا شهروندان به راحتی با استفاده از کارت های بانکی، اصفهان کارت خود را شارژ کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار