طلای مسابقات پاراگلایدر ترکیه را به دست آوردم

بانوی خلبان پاراگلایدر اصفهان گفت: با از پیش رو برداشتن یک رقیب جدی و سرسخت، نفر اول بخش بانوان شدم و مدال طلا را از آن خود کردم.

بانوی خلبان پاراگلایدر اصفهان گفت: با از پیش رو برداشتن یک رقیب جدی و سرسخت، نفر اول بخش بانوان شدم و مدال طلا را از آن خود کردم.

فاطمه افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات اوپن مسافت پرواز با پاراگلایدر در شهر کایسری ترکیه برگزار شد و من به مقام نخست در بخش بانوان دست یافتم.

وی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، افزود: مسابقات با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای ترکیه، ایران، روسیه، بلژیک، سوئیس و عراق صورت گرفت که در مجموع از 110 خلبان حاضر، 10 خلبان در بخش بانوان حضور پیدا کردند.

بانوی خلبان پاراگلایدر اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته خلبانان سطح بالا کمتر حضور داشتند اما یک بانوی خلبان از کشور ترکیه شرکت داشت که در بین همه خلبانان آقا و بانو، بهترین بود و از امیدهای قهرمانی در این رقابت‌ها محسوب می‌شد چراکه سالیانه تعداد زیادی از مسابقات بین‌المللی را شرکت می‌کند و بسیار باتجربه است.

وی اضافه کرد: من او را اصلی‌ترین رقیب می‌دیدم به طوری که در یکی از روزهای پرواز از بین 110 شرکت‌کننده آقا و بانو، من دومین خلبانی بودم که توانستم آن روز مسیر را کامل پرواز کنم و به گل تعیین شده برسم؛ همین باعث اختلاف امتیاز زیادی بین من و او شد و در نتیجه نهایی تأثیرگذار بود.

افتخاری اذعان داشت: نهایتا عنوان نخست بخش بانوان را دریافت کردم و نفر نهم در بین کل شرکت‌کنندگان شدم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار