آمدن از قهدریجان به اصفهان سخت و هزینه‌بر است

بانوی ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان گفت: با وجود اینکه اولین‌بار بود در مسابقات خارج از کشور شرکت می‌کردم توانستم آرامشم را حفظ کنم و به این نتیجه رسیدم که من هم می‌توانم قهرمان شوم.

بانوی ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان گفت: با وجود اینکه اولین‌بار بود در مسابقات خارج از کشور شرکت می‌کردم توانستم آرامشم را حفظ کنم و به این نتیجه رسیدم که من هم می‌توانم قهرمان شوم.

سمیه رحیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در تورنمنت بین‌المللی تیروکمان معلولین چک، اظهار کرد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود. فکرش را نمی‌کردم بتوانم در بخش انفرادی صاحب مدال شوم چون اولین‌بار بود در تورنمنتی خارج از کشور شرکت می‌کردم و با وجود اینکه حریفانم هم از سطح خوبی برخوردار بودند اما خودم هم توانستم کارم را خوب انجام دهم و موفق شوم.

رحیمی در مورد نحوه انتخابش برای حضور در این تورنمنت، گفت: در مسابقات ریکرو قهرمانی کشور مقام اول را به‌دست آوردم و توانستم برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شوم.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان عنوان کرد: در اردوهای تیم ملی که در تهران و مشهد برگزار شد رکوردهای من کم کم افزایش یافت و به آمادگی لازم رسیدم.

وی در مورد کسب مدال برنز انفرادی و طلای تیمی این رقابت‌ها بیان کرد: حس خیلی خوبی داشتم و احساس کردم خدا برایم تیر می‌زند.

رحیمی خاطرنشان کرد: حدود پنج سال است در این ورزش فعالیت می‌کنم که طی این مدت در مسابقات استانی و کشوری زیادی به‌خصوص در بخش ورزشکاران سالم شرکت ‌کردم و صاحب مقام‌های زیادی هستم اما در این مدت به دلیل برخی مشکلات شخصی نمی‌توانستم به‌صورت مرتب در محیط تمرین قرار بگیرم و رکوردهایم روند رو به رشدی نداشت.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان افزودد: چندین مرتبه به اردوهای تیم ملی دعوت شدم اما به دلیل برخی مشکلات و نامنظم بودن تمریناتم رکوردهای پایینی را ثبت می‌کردم اما این بار تمریناتم منظم‌تر، بهتر و با کیفیت‌تر بود که انتخاب شدم و خوشبختانه هم توانستم مدال کسب کنم.

وی در خصوص شرایط و محل تمریناتش گفت: در ورزشگاه آبشار زیرنظر مربی بسیار خوبی تمرین می‌کنم و تیراندازان قوی هستند که کمک زیادی به من می‌کنند اما چون ساکن قهدریجان هستم باید برای تمرین در ورزشگاه آبشار مسافت زیادی را طی کنم که برایم سخت و هزینه‌بر است. در شهر خودم فضایی برای تمرین و ورزشکار حرفه‌ای که با من تمرین کند نیست. با این حال هنوز هم به تمریناتم ادامه می‌دهم.

رحیمی تصریح کرد: اگر شرایطی مهیا شود تا بتوانم در شهر خودم تمریناتم را انجام دهم خیلی بهتر بود. در تلاش هستم با مسئولان صحبت کنم تا مکانی را برای تمرین در اختیارم بگذارند.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان با بیان اینکه کسب مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی تیروکمان معلولین چک تأثیر زیادی در ادامه مسیر و پیشرفتم دارد و انگیزه‌ام را بیشتر کرده. اظهار کرد: به این نتیجه رسیدم واقعاً من هم می‌توانم یک قهرمان باشم و توانایی کسب مدال در تورنمنت‌های خارج از کشور را دارم. از عملکرد خود راضی هستم و با وجود اینکه با فضای رقابت‌های خارج از کشور هیچ آشنایی نداشتم و اولین‌بار بود در این سطح از رقابت‌ها شرکت می‌کردم توانستم در این فضا آرامشم را حفظ و تنها به عملکردم فکر کنم.

وی در مورد مسابقات پیش‌رو عنوان کرد: برای حضور در مسابقات چین که اواخر شهریورماه برگزار می‌شود آماده می‌شوم. اردوهای تیم ملی از این هفته در تهران به مدت ۱۰ روز شروع می‌شود که امیدوارم بتوانم در این مسابقات هم دست پر به کشورم برگردم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار