بازيكن سالم به اردوی تيم ملی می‌دهيم و مصدوم تحويل می‌گيريم

مديرعامل باشگاه آينده‌سازان ميهن نجف آباد گفت: در اردوی قبلی تیم ملی از 10 ملی پوش آينده‌سازان، سه نفر مصدوم شدند و اين مشكل ديگر ما است كه بازيكن سالم را به اردوی تيم ملی می‌دهيم و مصدوم تحويل می‌گيريم.

بازيكن سالم به اردوی تيم ملی می‌دهيم و مصدوم تحويل می‌گيريم

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان میهن، سعيد موحدی در خصوص شرايط تيم آينده سازان در ليگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: تيم از نظر فنی عالی است و در اين حوزه مشكلی نداريم. آنچه اذيت‌كننده است و فصل گذشته نيز برای ما دردسرساز شد، مشكلات مالی است.
وی ادامه داد: آينده‌سازان از نظر مالی فقير است و اين موضوع می تواند در مسير رسيدن به قهرمانی براي ما مشكل ساز شود. اتفاقی كه فصل گذشته شاهد آن بوديم و با وجود سه امتياز اختلاف نسبت به تيم دوم، نتوانستيم قهرمان شويم.
موحدی تصريح كرد: مسائل و مشكلات مالی می تواند پاشنه آشيل ما باشد و همچون سال گذشته تيم را از قهرمانی دور کند. برای ممانعت از اين اتفاق با رئيس هيأت فوتبال جلسه داريم تا با رايزنی با فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ، سهم 2 درصد از ثبت قرارداد در ليگ برتر را دريافت كنیم. به این ترتيب می توانيم فارغ از نتايج تيم شهرداری بم و شهرداری سيرجان كه 2 رقيب اصلی برای ما محسوب می شوند به قهرمانی فكر كنيم.
وی اضافه كرد: اگر نتيجه بازی نيمه تمام شهرداری بم و شهرداری سيرجان به سود سيرجانی ها اعلام شود، حتی می توانيم بگوييم جدی ترين رقيب ما خواهند بود زيرا با ما هم امتياز و از نظر تفاضل گل بسيار از ما جلوتر هستند.
مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بانوان آينده سازان ميهن نجف‌آباد گفت: اميدواريم ملی پوشان تيم در اردوهای تيم ملی مصدوم نشوند تا با برطرف كردن مشكلات مالی، بدون مصدوم سایر مسابقات را پشت‌سر گذاريم، چراكه در اردوی قبلی از 10 ملی پوش آينده‌سازان، سه نفر مصدوم شدند. اين مشكل ديگر ما است كه بازيكن سالم را به اردوی تيم ملی می دهيم و مصدوم تحويل می گيريم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار