محرومیت داوران دیدار سپاهان توسط کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال داوران دیدار 2 تیم سپاهان و هيأت هندبال مرودشت را سه ماه از قضاوت محروم کرد.

محرومیت داوران دیدار سپاهان توسط کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال آرای خود را پیرامون دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و هیأت هندبال مرودشت از هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
متن کامل رأی کمیته انضباطی که به مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام شده به قرار زیر است:
«جناب آقای طاهری
مديرعامل محترم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
با سلام و احترام
متعاقب اتفاقات بوقوع پيوسته در ديدار تيم‌های فولاد مبارکه سپاهان و هيأت هندبال مرودشت که در چهار چوب هفته دوازدهم ليگ برتر باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه 12/11/95 در اصفهان برگزار گرديد، کميته انضباطی فدراسيون هندبال با حضور کليه اعضاء و همچنين طرفين ذيربط در روز يکشنبه مورخه 17/11/95 تشکيل و ضمن استماع اظهارات و دفاعيات افراد و توجه به دلايل و مستندات و پس از حدود 7 ساعت بحث و بررسی و تبادل نظر نهايتاً به شرح ذيل اتخاذ رأی گرديد:
1- با توجه به بررسي‌های بعمل آمده و طبق اظهارات متخصصين و خبرگان هندبال و بازبينی تصاوير ويديويی و بنا بر اقرار هر دو داور مسابقه مذکور مبنی بر اشتباه فاحش داوری در باطل نمودن گل کاملاً قانونی و صحيح بازيکن فولاد مبارکه سپاهان و تغيير سهوی و غير عمد در نتيجه مسابقه ازاين طريق و با توجه به سکوت قوانين و مقررات جاری هندبال در کشور در اين قبيل موارد و با توجه به استعلام بعمل آمده از فدراسيون جهانی هندبال لذا تا دريافت پاسخ اين مرجع در اين خصوص رأی قطعی اعلام نخواهد شد.
2- با توجه به پذيرش اشتباهات داوران اين ديدار آقايان مهدی توکلی و سعيد ولدخانيان و با در نظر گرفتن دلايل مخففه بصورت قطعی به مدت 3 ماه از قضاوت در ديدارهای داخلی محروم گرديدند. ضمناً نامبردگان مکلف به عذرخواهی مکتوب از جامعه هندبال و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گرديدند.
3- موضوع حضور و هجوم تماشاگران به داخل زمين مسابقه و پرخاشگری عليه داوران و ديگر مسائل بوقوع پيوسته با در نظر گرفتن کمبود وقت پرونده همچنان مفتوح و در جلسات آتی رسيدگی می‌شود.»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار