ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال بانوان: آرزویم دریافت جایزه دستکش طلاست

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال گفت: دلم می‌خواهد روزی بهترین دروازه‌بان فوتبال بانوان در دنیا شوم و دستکش طلا را ببرم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال گفت: دلم می‌خواهد روزی بهترین دروازه‌بان فوتبال بانوان در دنیا شوم و دستکش طلا را ببرم.

مینا نافعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مدت 5 سال در فوتسال فعالیت داشتم و الآن 3 سال است که عضو تیم ملی فوتبال هستم.

وی با بیان اینکه در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند، افزود: 3 سال پیش در رده سنی زیر 16 سال به عضویت تیم ملی درآمدم و دروازه‌بان اول تیم بودم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال تصریح کرد: در لیگ برتر سال گذشته بازیکن تیم آینده‌سازان نجف‌آباد بودم که توانستیم قهرمان شویم؛ امسال اگر شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر مناسب باشد و باشگاه هم بخواهد که من در تیم باشم، حتماً می‌مانم و اولویت اولم آینده‌سازان است.

وی خاطرنشان کرد: من به همراه 4 بانوی فوتبالیست از استان اصفهان در اردوی انتخابی تیم ملی اعزامی به تورنمنت بین‌المللی چین حضور داریم؛ این اردو از اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

نافعی اذعان داشت: به طور کلی هر دروازه‌بانی آرزو دارد بهترین دروازه‌بان کشورش باشد یا اگر بتواند در دنیا این عنوان را کسب کند، منم دلم می‌خواهد هم در کشورم بهترین باشم و هم روزی برسد که در مراسم اهدای دستکش طلا به دروازه‌بان برتر فوتبال بانوان، به عنوان بهترین دروازه‌بان زن دنیا معرفی شوم و جایزه را ببرم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار