رونمایی از ربات تلگرامی «اصفهان ترافیک»

ربات ویژه اصفهان ترافیک (isfahantraffic) در شبکه پیام رسان تلگرام منتشر شد.

رونمایی از ربات تلگرامی «اصفهان ترافیک»

ربات ویژه اصفهان ترافیک (isfahantraffic) در شبکه پیام رسان تلگرام منتشر شد.

اصفهان امروز: نسخه نخست ربات تلگرامی اصفهان ترافیک که قدرت گرفته از وبسایت ترافیک اصفهان است از سوی واحد آنلاین و انفورماتیک روزنامه اصفهان امروز منتشر شد.

کلیدی ترین شاخصه این ربات جستجوی نام محله، خیابان، چهارراه و یا بزرگراه های شهر اصفهان توسط کاربر و ارسال تصویر ضبط شده آن منطقه برای اوست. «اصفهان ترافیک» در زمانی کوتاه پیام مخاطب را شناسایی و از میان ده ها دوربین ترافیکی راهنمایی و رانندگی اصفهان نتایج را بررسی می کند. همچنین دوربین های موجو با بازه زمانی هر 5 دقیقه بطور خودکار به روزرسانی می شوند.

اصفهان ترافیک به شما کمک می کند در محبوب ترین شبکه پیام رسان ایرانی به سرعت و به طور بصری شرایط ترافیکی مسیر یا مقصد یا محل زندگی خود را بسنجید. همچنین با اطلاع از زمان دقیق حوادث ترافیکی قادر خواهید بود جزئیات بیشتر را به طور آنلاین بررسی نمایید.

برای استفاده از این ربات کافی است ضمن عضویت در کانال روزنامه اصفهان امروز پس از جستجوی عبارت «isfahantrafficbot» در قسمت جستجوی تلگرام و یا ورود به لینک زیر وارد ربات شوید


عنوان کوتاه محله، خیابان، چهارراه و یا بزرگراه مورد نظر خود را به زبان فارسی وارد کنید. پس از آن نتیجه بصورت تصویر لحظه ای از آن منطقه برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که با عبارت «موردی یافت نشد» روبرو شدید کافی است عنوان کوتاه و مشابه دیگری را وارد کنید.



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار