بانوان شناگر اصفهانی کاپ قهرمانی را بالا بردند

تیم شنای بانوان بالای 26 سال منطقه اصفهان مقام قهرمانی مسابقات سراسری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را از آن خود کرد.

تیم شنای بانوان بالای 26 سال منطقه اصفهان مقام قهرمانی مسابقات سراسری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، مهدی تقیان رئیس امور اداری این منطقه، ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از میزبانی این دوره از مسابقات گفت: افتخار این را داشتیم که از ابتدای مرداد تا کنون میزبانی 5 رشته مختلف ورزشی بانوان در رشته های والیبال، بسکتبال، شطرنج، آمادگی جسمانی و شنا در رده های سنی زیر 26 سال و 26 سال بالاتر به منطقه اصفهان سپرده شد.

وی افزود: امیدواریم این مسابقات گامی باشد در جهت اعتلای ورزش خانواده بزرگ شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران.

تقیان در پایان از شورای ورزش شرکت، مدیریت و مسئولین منطقه اصفهان، هیئت های مختلف ورزشی استان اصفهان، کارکنان باشگاه شهرک شهید محمد منتظری و تمامی عوامل اجرایی مسابقات تشکر کرد.

بر اساس این گزارش در رشته شنای بانوان 26 سال و بالاتر، تیم شنای «اصفهان الف» با 610 امتیاز مقام اول، «شمال شرق» با 527 امتیاز مقام دوم و «شمال غرب الف» با 509 امتیاز مقام سوم و «فارس» با 413 امتیاز مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در بخش امدادی «زیر 44 سال» تیم شنای منطقه کرمانشاه مقام اول و تیم های مناطق اصفهان و زنجان به ترتیب مقام های دوم و سوم و در بخش امدادی« 44 سال به بالا» تیم های مناطق؛ اصفهان ، فارس و زنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این دوره از مسابقات 11 و 12 مرداد ماه با شرکت 17 تیم از 12 منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و حضور 150 شناگر در رده های سنی مختلف برگزار شد.

تیم منطقه اصفهان توانست علاوه بر کسب بالاترین امتیاز تیمی 9 مدال قهرمانی 9 مدال نایب قهرمانی و 11 مقام سومی را در رده های سنی مختلف در ماده های کرال پشت، کرال سینه، پروانه، قورباغه و بخش امدادی به خود اختصاص دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی روابط عمومی منطقه اصفهان از 5 برگزیده مسابقات فرهنگی با اهدا یادمان فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار