سرپرست تیم هندبال سپاهان: تمریناتمان را از دو هفته پیش شروع کرده‌ایم

سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: بازیکنان در حال بستن قرارداد با باشگاه هستند و از ۲ هفته گذشته تمریناتمان را شروع کرده‌ایم.

سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: بازیکنان در حال بستن قرارداد با باشگاه هستند و از ۲ هفته گذشته تمریناتمان را شروع کرده‌ایم.

اسماعیل پناهنده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد ترکیب تیم هندبال سپاهان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: ترکیب بازیکنان برای حضور در لیگ تا حدودی مشخص شده و ۲ روز است که در حال بستن قرارداد با بازیکنان هستیم. تا پایان همین هفته بازیکنان قراردادهای خود را امضا می‌کنند و مدارک و اسامی آنها به فدراسیون اعلام می‌شود.

وی گفت: قراردادهای فصل گذشته بازیکنان ۱۰۰ درصد تصفیه شده است و بدهی به بازیکنان نداریم.

سرپرست تیم هندبال سپاهان ادامه داد: تمرینات بدنسازی تیم از ۲ هفته‌ پیش آغاز شده است. تیم ملی هندبال بزرگسالان در اصفهان اردو داشت که فرصت خوبی برای محک زدن تیم بود و ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی نیز برگزار کرده‌ایم و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. تمرینات تخصصی نیز از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

پناهنده در مورد جذب بازیکنان جدید بیان کرد: سعید برخورداری و وحید مسعودی ملی‌پوش را پس از توافق با باشگاه نیروی زمینی جذب کرده‌ایم، همچنین احسان کمیلی که بازیکن سابق سپاهان بود اما چند سالی خارج از تیم بود به سپاهان برگشت.

وی با بیان اینکه کادر فنی سپاهان برای فصل جدید تغییر زیادی نداشته است، خاطرنشان کرد: محسن طاهری سرمربی، مجید رحیمی‌زاده مربی، رسول دهقان مربی دروازه‌بان‌ها کادر فنی تیم هندبال سپاهان را تشکیل می‌دهند.

سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: اگر فصل گذشته برخی حوادث اتفاق نمی‌افتاد قهرمان می‌شدیم. امسال همه برای قهرمانی عزمشان را جزم کرده‌اند.

پناهنده اضافه کرد: سعید حیدری‌راد که فصل گذشته دروازه‌بان سپاهان بود امسال از تیم جدا شد و به دینامو بخارست رومانی پیوست. همچنین به دلیل مسائل فنی با چند نفر از بازیکنان فصل گذشته نیز قطع همکاری کردیم. در ادامه فصل نیز با توجه به شرایط تیم امکان جذب یک بازیکن خارجی هم وجود دارد.

وی گفت: سرجیو بازیکن گرجستانی که فصل گذشته در سپاهان حضور داشت در بازی آخر از ناحیه زانوی پای راست آسیب دید و زانویش را در ایران عمل کرد و به گرجستان برگشت. در تماسی که چند روز گذشته برای اطلاع از وضعیت جسمانی‌اش با او داشتم گفت شرایط زانویم خوب است و تمریناتم را شروع کرده‌ام. اما در مورد قرارداد با او هنوز صحبتی نکرده‌ایم و در صورتی که نیاز به جذب بازیکن داشته‌ باشیم با او صحبت می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار