ابطحی: پرداختن بیش از حد به حاشیه‌های مراسم تحلیف در تریبون‌ها جایز نیست

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: پرداختن بیش از حد به اقدام کسی که عذرخواهی کرده درست نیست. این اخلاق باید نهادینه شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: پرداختن بیش از حد به اقدام کسی که عذرخواهی کرده درست نیست. این اخلاق باید نهادینه شود.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدجواد ابطحی در نطق میان‌دستور مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک روز خبرنگار، گفت: امیدوارم حرمت قلم را به درستی پاس دارید.

وی با اشاره به حاشیه‌های مراسم تحلیف رییس‌جمهور در مجلس، گفت: بنده به سهم خودم از رعایت نشدن شأن مجلس از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم و از همکارانی که عذرخواهی خود را علنا بیان کردند، تشکر می‌کنم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به مسئولان کشور در نکوهش ظلم و ستم به مردم به قرائت حدیثی از حضرت علی (ع) پرداخت و یادآور شد: شاید به یاد داشته باشید که آقای جعفریان، کمونیست نادم شده زمان شاه و دبیر حزب رستاخیر به ریاست صدا و سیما منصوب شد و در سال ۱۳۵۶ گفت: «مردم دارند پچ پچ می‌کنند، مبادا پچ پچ‌ها به فریاد تبدیل شود.» آقایان آیا ما فریاد مظلومان و ستمدیدگان و محرومان را نمی‌شنویم؟

این نماینده اصولگرای مجلس هشدار داد: ای صاحبان قلم، اندیشه و تدبیر فریاد مظلومان، کسانی که مورد تعهدی قرار گرفته‌اند و مطالبات به حقشان نادیده گرفته شده است، کارگران و کارمندان واحدهای تعطیل شده مثل کاشی نیلو و پلی اکریل، مطالبات سپرده‌گذاران مالی، مطالبات بازنشستگان لشگری و کشوری، مطالبات حق‌التدریسی‌ها و همه طلبکاران. مجلس و دولت باید اولویت‌گذاری کند به ویژه در امر معیشت و اقتصاد اما حواسمان جمع باشد که اولویت همیشگی ما تعلیم و تربیت است که از دست رفته است.

ابطحی سپس به تشریح نیازها و مشکلات مردم در خمینی‌شهر پرداخت و گفت: کارتون‌خوابی و حاشیه نشینی در خمینی‌شهر ویژه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار