برخورداری: پیشنهاد خارجی هم دارم

دروازه بان تیم ملی هندبال با اشاره به لژیونرهای خوب هندبال و همچنین بازیکنان با کیفیتی که در تیم‌های مختلف داخلی در حال بازی هستند، گفت: فکر می‌کنم با داشتن چنین بازیکنان با کیفیتی وضعیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌ها و جام جهانی بهتر از گذشته باشد.

دروازه بان تیم ملی هندبال با اشاره به لژیونرهای خوب هندبال و همچنین بازیکنان با کیفیتی که در تیم‌های مختلف داخلی در حال بازی هستند، گفت: فکر می‌کنم با داشتن چنین بازیکنان با کیفیتی وضعیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌ها و جام جهانی بهتر از گذشته باشد.
سعید برخورداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان در خصوص بازگشت به سپاهان اظهار کرد: هندبال من از سپاهان و بازی در رده‌های پایه این باشگاه آغاز شد و مرحله به مرحله جلو رفتم. با سپاهان در طول این سال‌ها مقام‌های مختلفی به دست آوردم و فصل گذشته نیز با وجود داشتن قرارداد با سپاهان به دلیل مساله خدمت سربازی به تیم نیروی زمینی منتقل شدم و با اتمام این دوران و شرایط مساعدی که سپاهان داشت با توافقی که صورت گرفت دوباره به تیم سابق خود بازگشتم.
وی در خصوص تمرینات سپاهان گفت: حدود دو هفته است که در تمرینات سپاهان شرکت می‌کنم. تمرینات خوب و منظمی را سپری می‌کنیم. منظم بودن در کنار علم به روزی که در تمرینات وجود دارد یکی از مشخصه‌های مثبت سپاهان است، در کنار آن امکاناتی که این تیم دارد خیلی متفاوت از دیگر باشگاه‌های هندبال کشور است. خوشبختانه شرایط تیم خوب است. البته بازیکنان تیم کامل نیستند امیدوارم با تکمیل نفرات تیم خوبی داشته باشیم.
وی در مورد لژیونر شدن حیدری راد بعد از یک فصل حضور در سپاهان خاطر نشان کرد: به هر حال فصل گذشته با توجه به وضعیت نظام وظیفه باید به تیم نیروی زمینی برای گذراندن دوران سربازی می‌رفتم، با مشورت و نظر سپاهان حیدری راد به سپاهان آمد. او یکی از بهترین گزینه‌های برای آمدن به سپاهان بود و خدا را شکر بعد از یک سال حضور در سپاهان شرایط بازی در خارج از ایران برای وی به وجود آمد. وی ادامه داد: با توجه به سیستم تمرینات و امکانات خوبی که سپاهان دارد این تیم در طی سالهای گذشته همیشه سکوی پرش بسیاری از بازیکنان هندبال برای لژیونر شدن بوده است. بسیاری از بازیکنان سپاهان در تیم‌های خوب و مطرح اروپایی در حال بازی هستند که این نشان از توانمندی وسطح بالای هندبال اصفهان و باشگاه سپاهان است.
دروازه بان ملی پوش سپاهان با اشاره به پیشنهادات خارجی که داشته تصریح کرد: برای همین فصل پیشنهاد خارجی داشتم، اما به دلیل این که کارت پایان خدمتم تا دوماه دیگر صادر می‌شود مشکل خروج از کشور را دارم. شرایط موجود و علاقه خودم در حال حاضر به ماندن در سپاهان بود. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.
وی در خصوص وضعیت تیم ملی و اردوها خاطر نشان کرد: شرایط تیم ملی مناسب است اما عالی نیست. مناسب هست چون با نبود بازیکنان لژیونر تمرینات خوبی را داشتیم. این بازیکنان از سوی باشگاه‌های خود اجازه حضور در تمرینات تیم ملی را نداشتند و فکر می‌کنم با شروع تمریناتی که مربوط به جام ملت‌ها و همچنین جام جهانی است با اضافه شدن این نفرات شرایط تیم بهتر از این هم شود و اردوها جدی‌تر برگزار شود.
وی تاکید کرد: بازیکنان بسیار خوب و توانمندی داریم. امیدوارم با حضور تمامی نفراتی که در خارج از ایران بازی می‌کنند و همچنین بازیکنان خوب و با کیفتی که در تیم‌های داخلی هستند بتوانیم با تیم ملی نتایج مطلوبی کسب کنیم تا جبران ناکامی‌های گذشته شود.
برخورداری حضور رحیمی در رأس فدراسیون هندبال ایران یک امتیاز برای این رشته خواند و گفت: با توجه حضور طولانی مدت رحیمیدر گذشته و شناخت بسیار خوبی که از وضعیت هندبال دارد، شخصی است که مورد اعتماد همه جامعه هندبال است و همه او را قبول دارند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ریاست فدراسیون هندبال است. ممکن است نفرات دیگری هم مناسب باشند اما ممکن است که آشنایی خوب و کافی نسبت به مسائل هندبال نداشته باشند، این مساله می‌تواند دوباره برای ما عقب گرد باشد.
وی افزود: این مساله موجب شده تا تمام جامعه هندبال ایران دوست داشته باشند که رحیمی در رأس هندبال ایران باقی بماند. اما در این راه مشکلات زیادی هست که انتظار داریم با ورود و کمک وزارت ورزش شرایط برای ماندن و همکاری رحیمی مهیا شود چرا که شرایط کنونی هندبال خوب نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار