سرمایه گذاری آگاهانه دلیل تمایز فولاد مبارکه در بورس

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: موضوعی که فولاد مبارکه را از سایر شرکت های حاضر در بورس متمایز می کند، نیروی انسانی بهره ور، سرمایه گذاری آگاهانه و اجرای توسعه های هدفمند است.

سرمایه گذاری آگاهانه دلیل تمایز فولاد مبارکه در بورس

به گزارش خبرگزاری ایمنا حسن قالیباف اصل به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت بورس، با حضور در فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید آن در جریان دیدار با مدیرعامل و معاونین فولاد مبارکه، اظهار داشت: فولاد مبارکه به عنوان یک صنعت مادر، از لحاظ ارزش اسمی بزرگترین شرکت بورسی است و نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا می کند، از این رو حضور این شرکت در بازار سرمایه باعث افتخار است.
وی ادامه داد: از آنجایی که گلچینی از برترین شرکت های کشور در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده اند، به جرأت می توان گفت فولاد مبارکه از گل های سرسبد این بازار است.
وی در پاسخ به این سؤال که بازار بورس کشور چگونه می تواند از شرکت های عضو بورس حمایت کند، گفت: از آنجایی که فولاد مبارکه جزء شرکت های پرجمعیت بورس است و حرکات شرکت های بزرگی مانند فولاد مبارکه در بازار بورس بسیار تعیین کننده است، بدیهی است این شرکت ها به همان اندازه بزرگی شان تأثیر بزرگی نیز در بازار دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار