مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: ۶ میلیارد تومان به اوقاف و اشخاص حقیقی بدهکاریم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۶ میلیارد تومان بابت مدارس موقوفه خود به اداره کل اوقاف و اشخاص حقیفی بدهکاریم.‌

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۶ میلیارد تومان بابت مدارس موقوفه خود به اداره کل اوقاف و اشخاص حقیفی بدهکاریم.‌
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدحسن قائدیها چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران و مسئولان آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروزه فعالیت خبرنگاران واقعی سخت‌تر، حساس‌تر و پر اضطراب‌تر شده است، اظهار داشت: قضاوت بی طرفانه، کسب اعتماد مردم نسبت به رسانه، درک مسائل روز و پیش‌بینی وقایع آینده از جمله ویژگی‌های خبرنگار موفق به شمار می‌رود.
وی افزود: امروزه خبرنگاری موفق‌تر است که همزمان با جریانات حرکت کند و در حاشیه قرار نگیرد و این نکته نیز باید در نظر گرفته شود که خبرنگار باید واقعیت‌ها را به مردم اطلاع داده و اعتماد مردم را جذب کند.
وی پیرامون رابطه رسانه با آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به آموزش و پرورش هر روز باید قوی‌تر شود و رسانه‌ها می‌توانند اعتماد مثبت را میان مسئولان آموزش و پرورش و مردم دو چندان کنند.
قائدیها پیرامون وضعیت مدارس استان اصفهان گفت: اداره آموزش و پرورش اصفهان مبلغی بالغ بر 6 میلیارد تومان بابت مدارس موقوفه خود به اداره کل اوقاف و اشخاص حقیفی بدهکار است و از سوی دیگر نیز حدود یک سوم از مدارس نیازمند تخریب و یا مقاوم‌سازی هستند.
وی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم معجزه کنیم، اظهار داشت: تا کنون تخریب و یا مقاوم‌سازی مدارس را با اقداماتی نظیر ادغام کردن مدارس و یا دو نوبته کردن آنها مدیریت کرده‌ایم بنابراین در این راستا پولی را به اجبار از مردم دریافت نمی‌کنیم بلکه از مردم برای بهبود شرایط آموزشی فرزندانشان همیاری می‌طلبیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری با رشد 3 درصدی دانش‌آموزان استان روبه‌رو هستیم، گفت: در سال تحصیلی 97-96 ثبت‌نام 860 هزار دانش‌آموز در مدارس استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود و از این 3 درصد، 1.5 درصد مهاجرین و 1.5 درصد به دنبال افزایش جمعیت است که در مدارس ابتدایی خروجی آن را شاهد هستیم.
وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای تشکیل کارگروه ستاد مهر در سال تحصیلی 97-96 در حال انجام است و نخستین گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر استان اصفهان یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده در شهرستان گلپایگان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار