باورم نمی‌شد مدال بگیرم، چه برسد به مدال طلا

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا گفت: با توجه به اینکه نخستین حضورم را در مسابقات جهانی تجربه می‌کردم، باورم نمی‌شد به مدال برسم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا گفت: با توجه به اینکه نخستین حضورم را در مسابقات جهانی تجربه می‌کردم، باورم نمی‌شد به مدال برسم.

هاجر صفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات جهانی دوومیدانی جوانان دارای معلولیت از دوازدهم تا پانزدهم مرداد ماه جاری به میزبانی سوئیس برگزار شد و من در بخش نابینایان و کم‌بینایان حضور پیدا کردم.

وی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، افزود: مسابقات با حضور 41 کشور در دو بخش آقایان و بانوان انجام گرفت.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا تصریح کرد: برای نخستین بار بود که بانوان از ایران در این مسابقات شرکت می‌کردند به همین خاطر خیلی روی رقبا شناختی نداشتیم.

وی اضافه کرد: با این حال من موفق شدم در ماده‌های 200 متر و 400 متر سرعت مدال طلا کسب کنم و با این 2 نشان طلا تاریخ‌ساز شوم چون اولین دختر دونده ایرانی هستم که در رشته سرعت در مسابقات جهانی به این عنوان دست می‌یابد.

صفرزاده یادآور شد: اسفندماه سال 95 در مسابقات بین‌المللی امارات در ماده‌های 200 متر و 400 متر سرعت مدال برنز کسب کردم و با این 2 نشان آنجا هم تاریخ‌ساز شدم زیرا تنها دختر دونده ایرانی بودم که مدال بین‌المللی این رشته را به دست می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: حضورم در مسابقات جهانی سوئیس نخستین تجربه‌ام در این سطح از رقابت‌ها بود به همین دلیل اصلا باورم نمی‌شد مدال بگیرم چه برسد به مدال طلا؛ زیرا مسابقات، مسابقات جهانی بود و سطح بالایی داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار