حضور مسؤولان شهرستان نجف‌آباد در منزل شهید محسن حججی

امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار نجف‌آباد صبح امروز با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده شهید دیدار کردند.

حضور مسؤولان شهرستان نجف‌آباد در منزل شهید محسن حججی

امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار نجف‌آباد صبح امروز با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده
شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، صبح امروز جمعه 20 مرداد ماه سهراب مظفرنجفی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد به همراه ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شریعتی‌نیا رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور در منزل شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید محسن حججی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

در این دیدار سهراب مظفرنجفی اظهار کرد: امروز هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و شجاعت و جان‌فشانی شهیدان امنیت را برای ما به ارمغان آورده است که این یک واقعیتی است که همه باید بپذیریم.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به شهدای استقامت اسلام معروف شده‌اند، بیان داشت: این شهدا برای حفاظت از اسلام ناب محمدی(ص) که مورد هجوم تکفیری‌ها قرار گرفته، در برابر آنان مقاومت و از خودگذشتگی نشان می‌دهند.

فرماندار ویژه نجف‌آباد افزود: الگوپذیری از این شهدای والامقام موجب گام نهادن در مسیر واقعی سعادت می‌شود.

مظفرنجفی بر تکریم خانواده‌های معزز شاهد تأکید کرد و گفت: مسؤولان شهرستان نجف‌آباد در راستای تکریم این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

به گزارش فارس، صبح امروز همچنین حجت‌الاسلام حسناتی امام‌جمعه نجف‌آباد و حجت‌الاسلام صفری امام‌جمعه یزدانشهر و جمعی از طلاب این شهر در منزل شهید مدافع حرم محسن حججی حضور یافتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار