فضای شهری اصفهان در چهارباغ عباسی ماکت سازی می شود

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در محور چهارباغ عباسی ماکت سازی فضای شهری اصفهان در قالب یک نمایشگاه در حال انجام است.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در محور چهارباغ عباسی ماکت سازی فضای شهری اصفهان در قالب یک نمایشگاه در حال انجام است.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این نمایشگاه که در آخرین هفته مردادماه سال جاری گشایش می یابد، فضای محله ای شهر اصفهان به صورت سه بعدی ماکت سازی می شود.

وی افزود: در سه بعدی ابتدا؛ شهر به هم ریخته و مشکلات فراروی آن، سپس قسمت مرکزی و اقداماتی که شهرداری انجام داده و در انتها یک شهر ایده آل به تصویر کشیده شده؛ همچنین در حاشیه نمایشگاه کارگاه های هنرهای خلاق؛ نقاشی و نمایشهای خیابانی جهت ایجاد محیطی فرهنگی و شاد برنامه ریزی شده است.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در واقع در این نمایشگاه مشکلاتی که در شهر وجود داشته و اقداماتی که در شهر انجام شده تا به وضعیت ایده آل برسد، در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی در ادامه به وسعت این نمایشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: طول این نمایشگاه ۵۰ متر و عرض آن ۱۰ متر است که در یک فضاسازی دو طرفه آماده سازی شده و هدف آن درگیر کردن ذهن مخاطبان با مسائل و معضلات شهری و نشان دادن زیبایی یک شهر ایده آل به شهروندان فهیم و با فرهنگ اصفهانی است.

وی در خاتمه از تمامی شهروندان جهت بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل آورد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار