واگذاری واحدهای کارگاهی شهرک‌های امیرکبیر و قصر صنعت

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: واحدهای کارگاهی شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به متقاضیان واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: واحدهای کارگاهی شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به متقاضیان واگذار می شود.

اصغرکشاورز راد درگفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضایی مناسب برای استفاده تولیدکنندگان و صنعتگران احداث شهرک کارگاهی امیرکبیر در خیابان امام خمینی(ره)، خیابان عطاء الملک و قصر صنعت در خیابان زینبیه ابتدای جاده اصفهان حبیب آباد نیز از سالهای گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای کارگاهی امیرکبیر و قصرصنعت برای توسعه صنعت به سرمایه گذاران واگذار می شود، افزود: واحدهای کارگاهی، فروشگاهی، سوله و دفتر کار در شهرک‌ کارگاهی امیرکبیر و مجموعه کارگاهی قصر صنعت به سرمایه‌گذاران برای تولید و توسعه صنعت واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این مجموعه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی مناسب به امکانات برای استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدمات جانبی صنعتی مناسب است.

کشاورزراد اضافه کرد: شهروندان ، صنعتگران و سرمایه گذاران برای مطلع شدن از شرایط واگذاری ۲ مجموعه کارگاهی شهرک‌های کارگاهی امیر کبیر و قصر صنعت می توانند به دفتر مرکزی سازمان در کنار گذر غربی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، حدفاصل چهار راه پیروزی و خیابان رکن الدوله نبش کوچه ۳۶ مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار