پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا

مدیرپروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا گفت: عملیات اجرایی پارکینگ ، رواق های پیرامونی و فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرپروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا گفت: عملیات اجرایی پارکینگ ، رواق های پیرامونی و فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، گلستان شهدا در نزدیکی تخت فولاد قرار دارد که در طول سال برنامه مذهبی - فرهنگی بسیاری در گلستان شهدا در سالن اجتماعات این مکان برگزار می شود.

سالن اجتماعات قدیمی گلستان به دلیل قدمت بالا دیگر در شان این مکان مذهبی نبود از همین رو احداث سالن اجتماعات جدید با امکانات به روز در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

میثم امینی مدیرپروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در این باره اظهار کرد: سالن قبلی گلستان شهدا مهمترین مکان برای اجرای برنامه های مذهبی محسوب می شد اما این سالن به دلیل قدمت طولانی خود دیگر برای برگزاری برنامه ها مناسب و ایمن نبود از همین رو احداث سالن جدید اجتماعات گلستان شهدا در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی سالن اجتماعات گلستان شهدا از اواخر سال گذشته برای غنی بخشی به برنامه هایی که در این مکان اجرا می شود، آغاز شد.

مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با بیان اینکه احداث این سالن به مساحت ۵ هزارمتر مربع در دست اجراست ، عنوان کرد: پارکینگ این طرح به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع است و ظرفیت پارک ۱۵۰ خودرو را دارد.

امینی با اشاره به اینکه پارکینگ، رواق های پیرامونی و فونداسیون سالن اجتماعات ۶۰ درصد پیشرفت کرده است، ادامه داد: برای عملیات اجرایی پارکینگ و فونداسیون سالن این پروژه ۳۴ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه سازه اصلی سالن اجتماعات از نوع سازه فضایی و قسمت های دیگر نظیر فونداسیون و رواق های بتنی است، اضافه کرد، تاکید کرد: طراحی و ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا ترکیبی از فضای مدرن و سنتی است .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار