دیدار دوباره العین و ذوب‌آهن با سرمربیان متفاوت

العین و ذوب‌آهن در حالی برای سومین بار در یک سال برابر هم قرار می‌گیرند که هر دو مربیان جدیدی روی نیمکت دارند.

دیدار دوباره العین و ذوب‌آهن با سرمربیان متفاوت

به گزارش ایمنا، 9 ماه پس از دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی 2 بر صفر العین در ورزشگاه فولادشهر به پایان رسید 2 تیم بار دیگر به مصاف هم می‌روند.
اولین دیدار العین و ذوب‌آهن در مرحله گروهی فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا اما بدون حضور سرمربیان 2 تیم در دیدارهای فصل گذشته انجام می‌شود. یحیی گل محمدی و زلاتکو دالیچ هر دو فصل را برای سومین بار با تیم‌های خود آغاز کردند اما در میانه راه به بن بست خوردند و حالا مربیان دیگری به جای آنها در دوئل العین و ذوب‌آهن حضور دارند.
یحیی پس از اختلافاتی که با مدیریت باشگاه ذوب‌آهن داشت و البته پس از نتایج ضعیف میانه نیم فصل اول از سرمربیگری ذوب‌آهن استعفا کرد اما در سوی دیگر زلاتکو دالیچ در حالی که با تیمش به فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کرده بود به دلیل افت فاحش تیمش در لیگ داخلی و اعتراض تماشاگران چند هفته پیش از کار برکنار شد.
در ذوب‌آهن مجتبی حسینی، دستیار سابق یحیی روی نیمکت می‌نشیند و در العین یک مربی کروات دیگر یعنی زوران مامیچ، سرمربی سابق دیناموزاگرب کرواسی و النصر عربستان به استخدام العین درآمده است. باید دید دوئل دوباره تفکرات ایرانی- کروات به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار