اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای فعال‌سازی واحدهای اقتصادی اصفهان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان برای فعال‌سازی واحدهای اقتصادی اصفهان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان برای فعال‌سازی واحدهای اقتصادی اصفهان اختصاص داده شده است.
اسرافیل احمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره میزان پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: در سال 96، 30 هزار میلیارد تومان برای فعال‌سازی واحدهای اقتصادی اصفهان شامل واحدهای کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی، گردشگری و صنفی اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 100 واحد برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند، افزود: تاکنون پرداخت تسهیلات به 309 واحد مورد تصویب قرار گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در همین راستا مبلغی حدود 403 میلیارد و 520 میلیون تومان به این تعداد واحد اختصاص یافته است.
وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در دیگر بخش‌های اقتصای استان اصفهان، ادامه داد: همچنین در بخش کشاورزی 264 میلیارد و 956 میلیون ریال تسهیلات به 58 طرح پرداخت شده است.
احمدیه با بیان اینکه اکنون 376 طرح کشاورزی برای پرداخت تسهیلات در دست بررسی است، افزود: برای رونق یافتن این بخش تمامی تلاش‌های لازم در حال انجام است و با توجه به همکاری بانک‌ها مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: حدود 25 درصد واحدهای اقتصادی ما دچار مشکل هستند، البته با پرداخت تسهیلات تعدادی از این واحدها به رونق رسیده‌اند هرچند برخی واحدها دچار مشکل بوده که برای برطرف کردن مشکلات آنها در تلاش هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار