برگزاری نهمین یادواره شهدای شهرستان بویین میاندشت

فرماندار شهرستان بویین میاندشت در جلسه هماهنگی نهمین یادواره شهدای این شهرستان گفت: درواقع مهم‌ترین هدف از برپایی این‌گونه یادواره‎ها برای یادآوری نسل جوان و نوجوان است که دفاع مقدس را ندیده و وظیفه جامعه اسلامی است که مردم را بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازد.

بویین میاندشت- اصفهان امروز:فرماندار شهرستان بویین میاندشت در جلسه هماهنگی نهمین یادواره شهدای این شهرستان گفت: درواقع مهم‌ترین هدف از برپایی این‌گونه یادواره‎ها برای یادآوری نسل جوان و نوجوان است که دفاع مقدس را ندیده و وظیفه جامعه اسلامی است که مردم را بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازد.

ماشاالله طحانیان زاده با اشاره به نهمین یادواره ۲۶۰ شهید شهرستان و گرامیداشت سردار شهید اصغر قجاوند ادامه داد: نهمین یادواره شهدای شهرستان در زادگاه سردار شهید اسلام شهید قجاوند که از افتخارات شهرستان و کشور در دفاع مقدس محسوب می‎شود برگزار خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بویین میاندشت خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی که صورت گرفته در این مراسم از دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌عنوان سخنران همایش دعوت به‌عمل‌آمده است.

جلسه هماهنگی نهمین یادواره شهدای شهرستان بویین میاندشت با حضور آقای طحانیان زاده فرماندار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسکندری امام‌جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار