طرح شکرانه خدمت در همه معابر سطح شهر اجرا شود

شهردار کاشان گفت: طرح شکرانه خدمت در همه معابراصلی و فرعی سطح شهرکاشان باید اجرا شود.

اصفهان امروز: شهردار کاشان گفت: طرح شکرانه خدمت در همه معابراصلی و فرعی سطح شهرکاشان باید اجرا شود.
سید محمد ناظم رضوی در نشست ارزیابی تجمیعی طرح شکرانه خدمت که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شده بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، آسفالت معابر پر تردد منطقه یک مانند سرفره و خیابان امیریه سریع تر انجام گیرد.
وی با بیان اینکه طرح شکرانه خدمت تا پایان آسفالت همه مناطق و محلات اصلی و فرعی باید ادامه داشته باشد، تصریح کرد: فاز یک و دو طرح شکرانه خدمت با هدف افزایش رضایت شهروندان در كليه معابر شهری باید اجرا شود.
مدير هماهنگي فني عمراني مناطق شهرداری کاشان در این نشست با ارائه گزارشی از روند اجرایی طرح شکرانه خدمت بیان کرد: طرح شکرانه خدمت با محوریت نواحی از 10 خرداد ماه آغاز و جمع بندی فاز اول تا 13تیرماه انجام شد و پس از بررسی مشکلات و نواقص مشخص شد بیش از 79درصد اهداف شکرانه خدمت تحقق یافته است.
محمد تحقیقی با بیان اینکه فاز دو شکرانه خدمت تا پایان مرداد ماه ادامه پیدا کرده است، افزود: مناطق موظف هستند هر دو هفته یکبار گزارش آسفالت مناطق را به معاونت فني و عمران اعلام کنند و همچنین مناطق تحت پوشش طرح که مستعد روکش و رفع چاله های خطرناك هستند را به صورت هفتگی اعلام نمايند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع تناژ آسفالت فاز اول و دوم که در بازه زمانی خرداد تا تیر 96 صورت گرفته 42.363 تن بوده است، تاکید کرد: این مقدار تناژ در فاز دوم 21764تن بوده که 9500تن در ستاد و 12264تن در مناطق مصرف شده است.
مدير هماهنگي فني عمراني مناطق شهرداری کاشان افزود: کل آسفالت در فاز اول و دوم 14169تن در ستاد، 2268تن برای منطقه یک، 3640 تن در منطقه دو ، 5056تن در منطقه سه و 14100 تن در منطقه چهار و 3433 تن در منطقه پنج از جمله آسفالت های مصرفی بوده است.
تحقیقی با تاکید بر اینکه برترین و بیشترین کیفیت و تناژ آسفالت در منطقه چهار شهرداری کاشان ریخته شده است، تصریح کرد: ناحیه یک منطقه یک با 1400 تن آسفالت دستی بیشترین آسفالت و سپس در مناطق چهار ، پنج و سه به ترتیب بیشترین و با کیفیت ترین آسفالت را به خود اختصاص داده اند.
وی خاطر نشان کرد: از 430هزار متر مربع آسفالت فاز یک و دو طرح شکرانه خدمت 300هزار متر مربع آسفالت مکانیزه و 90هزار متر مربع آسفالت دستی در سطح معابر شهر کاشان اجرا شده است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار