بازدید فرماندار شهرستان بویین میاندشت از روند زیرسازی جاده آقا گل به مغاندر

طحانیان زاده فرماندار شهرستان بویین میاندشت به اتفاق مسئول اداره راه و شهرسازی از روند زیرسازی جاده مواصلاتی آقاگل به مغاندر و تنگ دوزان به طول ۶ کیلومتر بازدید کرد.در این بازدید مقرر شد که حداکثر تا مهرماه سالجاری این پروژه مهم در حوزه سرزمینی این شهرستان زیرسازی و آسفالت آن به سرانجام برسد.

طحانیان زاده فرماندار شهرستان بویین میاندشت به اتفاق مسئول اداره راه و شهرسازی از روند زیرسازی جاده مواصلاتی آقاگل به مغاندر و تنگ دوزان به طول ۶ کیلومتر بازدید کرد.
به گزارش اصفهان امروز، در این بازدید مقام عالی دولت در شهرستان ضمن انتقاد از تاخیر در اجرای این پروژه حیاتی برای اهالی ساکن در دو شهرستان بویین میاندشت و فریدونشهر خواستار تسریع و سرعت بخشیدن به این پروژه گردید.
در این بازدید مقرر شد که حداکثر تا مهرماه سالجاری این پروژه مهم در حوزه سرزمینی این شهرستان زیرسازی و آسفالت آن به سرانجام برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فرمودند: هدف از اجراء و سرعت بخشیدن به این پروژه با هدف رسیدگی به مشکلات و ایاب و ذهاب اهالی ساکن در دو شهرستان بویین میاندشت و فریدونشهر می‎باشد که متاسفانه علیرغم گذشت نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی این مسیر ارتباطی به جهت حساسیت‎های محلی مورد غفلت و فراموشی سپرده شده است.

فرماندار شهرستان بویین میاندشت در پایان این بازدید فرمودند: تا به حال نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال جهت اجرایی شدن این پروژه تامین اعتبار شده و جهت تکمیل این پروژه مهم وحیاتی که به طول ۱۸ کیلومتر می‏باشد نیاز به تامین اعتبار معادل ۷۰ میلیارد ریال نیاز می‏باشد که انتظار می‎رود بعد از گذشت نزدیک به ۴۰ سال این خواسته به حق مردم محروم روستاهای در مسیر ارتباطی دو شهرستان از طریق مسئولین ذی‏ربط خصوصاً از طریق نماینده محترم مردم چهار شهرستان غرب استان در مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت مربوطه پیگیری و تامین اعتبار شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار