زنگ تاتر «نمایش رویای پرواز در جنگل سبز» توسط استاد صدر الدین حجازی نواخته می شود

نمایش "رویای پرواز در جنگل سبز" به کارگردانی و نویسندگی مجتبی طالبی از 24 مرداد تا 10 شهریور از ساعت 19:30 در آمفی تئاتر کوثر مجتمع فرهنگی هنری کوثر اصفهان به صحنه می رود .

نمایش "رویای پرواز در جنگل سبز" به کارگردانی و نویسندگی مجتبی طالبی از 24 مرداد تا 10 شهریور از ساعت 19:30 در آمفی تئاتر کوثر مجتمع فرهنگی هنری کوثر اصفهان به صحنه می رود .
حمید رضا مکارمی مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر در این باره می گوید :ماجرای نمایش داستان نوستالژیک کودکان دیروز دهه 60 و والدین امروز است ، گروه هنری زیر گنبد کبود صندوقچه ی آقای حکایتی را بر می دارند و از میان حکایت ها داستانی جذاب برای بچه ها انتخاب می کنند .ماجرای ما قصه جنگل سبزی است که دو حیله گر وارد آن می شوند و شروع می کنند حیوانات را فریب بدهند و عاقبت لاک پشت دانا و .............
مکارمی در ادامه می افزاید : دکور نمایش بسیار جذاب و دیدنی برای کودکان طراحی شده است و جذابت های نمایش را دکور و موسیقی های مناسب صد چندان می کند .
مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر عوامل را اینگونه معرفی می کند: مهداد غلامپور ، علیرضا بالود، امیر کلاهدوز، حامد جعفر پور، سعید نیک زاد، جواد رجبی، سعید جانباز، جواد نظیفی، الهه عبدالهی ، مرضیه طیبی ، پریسا پور نادر، فرهاد نجومی پور ، مهدی مطهر، وبازگر خرسال نگار حاج زمانی ؛ به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند
عوامل نمایش شامل دستیاران کارگردان: زهرا حیدری ، امیر کلاهدوز، اهنگساز: جواد رضایی ، مدیر تدارکاتو پشتیبانی: حمید طالبی ، مدیر صحنه: جواد نظیفی ، دستیار صحنه:مجتبی صادقی ، طراح پوستر و بورشور: امین سلیمانی، می باشد .
گروه نمایشی برای تماشاگران نمایش محیطی " بازی بازی نمایش " را قبل از اجرای نمایش اصلی در فضای بیرونی سالن به اجرا در می آورد.
منطقه 15 شهرداری اصفهان منطقه دوستار کودک است و در همین راستا سالن آمفی تاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر را به عنوان مرکز تخصصی نمایش های کودک و نوجوان اختصاص داده و تاکنون نمایش های جذابی را به صحنه برده است که خوشبختانه با استقبال تماشاگران مواجه شده است این مرکز با آغوش باز پذیرای همه ی گروهای نمایشی کودک و نوجوان است .
علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال می توانند به سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر واقع در خیابان جی خ مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.
صدر الدین حجازی بازیگر حرفه ای پیشکسوت تاتر و سینمای کشور است که تاکنون در بیش از 300 فیلم و تاتر به ایفای نقش پرداخته است . در سال 56 عنوان بهترین بازیگر تاتر را به خود اختصاص داده است . وی 50 سال است در صحنه تاتر و سینما حضور موثر دارد . وی با کارگردانی همچون ناصر تقوایی ، بهروز افخمی، امر الله احمد جو ، مهران مدیری ... در زمینه بازیگری همکاری داشته .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار