استقبال بسیار خوب شهروندان از مجموعه بوستان خدمت

شهردار نجف آباد گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان از مجموعه بوستان خدمت و در راستای کاهش مشکلات ترافیکی مراجعان به ادارات مستقر در غرب این مجموعه، انتهای خیابان شهدای امدادگر به سمت کمربندی جنوب نجف آباد، به زودی باز خواهد شد.

اصفهان امروز: شهردار نجف آباد گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان از مجموعه بوستان خدمت و در راستای کاهش مشکلات ترافیکی مراجعان به ادارات مستقر در غرب این مجموعه، انتهای خیابان شهدای امدادگر به سمت کمربندی جنوب نجف آباد، به زودی باز خواهد شد.

مهندس مسعود منتظری از عدم ارتباط این خیابان با کمربندی به عنوان یکی از مشکلات دیرینه شهروندان برای تردد در این محدوده یاد کرد و افزود: در حال حاضر کار احداث مسیر دفع آب های سطحی و جدول گذاری شروع شده و با اتمام آن، مراحل اجرای دو باند رفت و برگشت کم عرض در این نقطه شروع خواهد شد.

پیش بینی پارکینگ برای مراجعین راهنمایی رانندگی

منتظری افزود: با تکمیل دو باند طراحی شده برای این قسمت، امکان ورود به بوستان خدمت از سمت کمربندی جنوبی نیز به حالت دور برگردان فراهم خواهد شد، ارتباط راهنمایی و رانندگی با فرماندهی انتظامی شهرستان تسهیل گردیده و برای مراجعین به این مجموعه ها نیز فضای بیشتری جهت پارک خودرو، در دسترس قرار خواهد گرفت.

شهردار از کاهش بار ترافیکی بلوار طالقانی و خیابان شهدای امدادگر به عنوان دیگر نتایج تکمیل این پروژه یاد کرد و بیان داشت: با توجه به محدودیت های موجود و لزوم دو بانده کردن مسیر، بخشی از کانال دفع آب های سطحی به صورت سرپوشیده اجرا شده و همزمان نیز مسیر آن به کانال زهکش مقابل اداره گاز متصل می شود.

آغاز بهسازی بلوار بهارستان

مسعود منتظری از آغاز عملیات بهسازی پیاده روی باند شمالی بلوار بهارستان حدفاصل چهار راه امیر المومنین تا ارگ شیخ بهائی به عنوان یکی دیگر از پروژه های مورد درخواست شهروندان نام برد و اضافه کرد: اجرای پیاده رو، کانال دفع آب های سطحی و جدول گذاری یکی از درخواست های قدیمی شهروندان ساکن در این محدوده محسوب می شود که خوشبختانه در حال حاضر، پروژه آن در دست تکمیل است.

پیاده روسازی خیابان منتظری تا بهارستان

شهردار با اشاره به طول نزدیک به یک و نیم کیلومتری این طرح بیان داشت: در کنار انجام پروژه های بزرگ و زیرساختی، از توجه به طرح های به نسبت کوچک تر نیز غافل نشده ایم و بر اساس بودجه موجود، درخواست های شهروندان اولویت بندی شده و انجام طرح ها در دستور کار طراحی و اجرا قرار می گیرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار