واحدهای زیرزمینی تولید پوشاک نامتعارف در اصفهان پلمب می‌شود

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان از پلمب تعدادی از واحدهای زیرزمینی تولید پوشاک نامتعارف در اصفهان خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان تولید و عرضه پوشاک نامتعارف ادامه دارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان از پلمب تعدادی از واحدهای زیرزمینی تولید پوشاک نامتعارف در اصفهان خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان تولید و عرضه پوشاک نامتعارف ادامه دارد.
جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهاندرباره عرضه پوشاک نامتعارف در بازار و نحوه مقابله با متخلفان این صنف اظهار داشت: در این زمینه جلساتی را با اداره اماکن نیروی انتظامی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مجمع رهروان امر به معروف و اتحادیه‌های مرتبط برگزار کردیم، قرار بر این شد در مرحله نخست خود اتحادیه‌ها اطلاع رسانی کرده و جلساتی را با صنف خود داشته باشند.
وی ادامه داد: براساس جلسات برگزار شده مقرر شد در مرحله بعد گشت‌هایی برای برخورد با متخلفان به مراکز عرضه این نوع پوشاک مراجعه کنند که در این راستا اقدامات لازم را از اول خرداد ماه آغاز کرده و شروع به جمع آوری کردیم.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از این نوع پوشاک قاچاق و بخش دیگری تولیدات زیرزمینی است، گفت: مرکز این تولیدات بیشتر خارج از اصفهان است، در اصفهان نیز بیشتر کارگران اتباع بیگانه اقدام به تهیه این نوع پوشاک کرده که در برخی منازل و بدون پرداخت هزینه تجاری تولیدات خود را انجام می‌دهند، در این زمینه چند واحد شناسایی و پلمب شده و در حال ادامه شناسایی واحدهای زیرزمینی متخلف هستیم.
وی درباره نحوه برخورد با متخلفان در صنوف مختلف اظهار داشت: براساس بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که کسبه ما متخلف نیستند، در همین راستا مشخص شد که بیشتر ناشی از خطاها عدم آموزش است بنابراین طرحی را پیشنهاد دادیم که طرح اصفهان کشوری شد.
محمدی فشارکی گفت: در این راستا چند کمیته تشکیل شد، یکی از کمیته‌ها آموزش و پیشگیری است که براساس وظایف این کمیته، بازرسان به فروشگاه‌ها مراجعه کرده، خطا را دیده و همان جا تفهیم اتهام کرده و فرجه زمانی می‌دهند، سپس مجدداً مراجعه کرده و اگر اصرار به تخلف بود پرونده برای اداره کل تعزیرات حکومتی صادر می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار