آسمان اصفهان صاف تا کمی ابری است

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: در بیشتر نقاط استان اصفهان، آسمان صاف تا کمی ابری است و گاهی نیز افزایش ابر و وزش باد احساس می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: در بیشتر نقاط استان اصفهان، آسمان صاف تا کمی ابری است و گاهی نیز افزایش ابر و وزش باد احساس می‌شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای اصفهان در سه روز آینده اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ایجاد ناپایداری‌های ضعیفی بر جو استان تا دو روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس در بیشتر نقاط استان اصفهان، آسمان صاف تا کمی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد احساس می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطقی از جمله غرب، جنوب، شمال شرق استان وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش خفیف انتظار می‌رود، بیان داشت: امروز و فردا هوای اصفهان صاف تا قسمتی ابری است و بعدازظهرها شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۲ درجه خنک‌ترین نقطه اصفهان است

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه نیز هوای اصفهان هوای اصفهان صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

خدابخش در ارتباط با گرم‌ترین و خنک‌ترین نقطه استان اصفهان نیز ابراز داشت: در طول امروز و فردا بادرود با بیشینه دمای ۴۲ درجه گرم‌ترین نقطه استان و بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۲ درجه خنک‌ترین نقطه استان است.

وی اضافه کرد: همچنین در طول ۲۴ ساعت اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز دمای ۳۷ درجه را تجربه می‌کند و کمینه دمای اصفهان نیز ۲۲ درجه خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار