به هیچ عنوان نتیجه دربی اصفهان را پیش‌بینی نمی‌کنم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به جز مهدی صدقیان که با اشتباه داوری از زمین اخراج شد محروم دیگری برای دربی این هفته نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به جز مهدی صدقیان که با اشتباه داوری از زمین اخراج شد محروم دیگری برای دربی این هفته نداریم.
مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به پرگل بودن رقابت‌های سپاهان و ذوب‌‍آهن اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و ذوب‌آهن همیشه در سطح خوبی برگزار شده ‌و امیدواریم در این دیدار شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم و به گونه‌ای باشد که تماشاگران راضی از ورزشگاه خارج شوند.
وی پیرامون استقبال هواداران سپاهان با وجود نتایج نامطلوب هفته‌های گذشته این تیم بیان کرد: امسال همانند سال گذشته 90 درصد تیم تغییر کرده است، بنابراین به ثمر نشستن این تغییرات و رسیدن به سپاهان واقعی نیازمند زمان است و این هماهنگی به راحتی انجام نمی‌شود. هواداران در بازی‌های گذشته استقبال پرشوری داشتند که این قابل تقدیر و قدردانی است و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها به زودی شاهد روزهای خوب سپاهان نیز باشیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره محرومان این تیم در بازی مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: به جز مهدی صدقیان که با اشتباه داوری از زمین اخراج شد محروم دیگری برای دربی این هفته نداریم و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.
وی با اشاره به داوری‌های هفته گذشته اظهار داشت: اشتباهات داوری در بازی مقابل پارس جنوبی سبب شد پنالتی بر روی ساسان انصاری گرفته نشود و اخراج دروازه‌بان تیم ما به غلط صورت بگیرد. در صحنه پنالتی دروازه‌بان ما با تصمیم غلط داور از زمین مسابقه اخراج شد و تصور می‌کنم داور از قوانین سرپیچی کرد.
اخوان افزود: از سوی هواداران سپاهان برای صحبت نکردنم پیرامون این اشتباهات مورد تهاجم قرار گرفتم. قرار بر این بود که صحبت با داور رسانه‌ای نشود اما متاسفانه این مسئله از سوی داوران رعایت نشد و با ادامه اشتباهات داوری مجبور به رسانه‌ای کردن این موضوع شدیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره نتیجه دربی اصفهان، گفت: من به هیچ عنوان نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنم، زیرا هیچکس نمی‌تواند به یقین بگوید که می‌بریم ولی امیدوارم که شاهد بازی خوب و نتیجه دلخواه باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار