تخصیص ۶ هزار میلیارد ریال منابع بانک سپه کشور به وام ازدواج

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان گفت: ۶ هزار میلیارد ریال از منابع بانک سپه برای اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در کل کشور تخصیص یافته است.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان گفت: ۶ هزار میلیارد ریال از منابع بانک سپه برای اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در کل کشور تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا باقری با تاکید بر اینکه طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط در بانک سپه استان اصفهان اجرا می شود، اظهار داشت: به منظور تسریع در اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج، کلیه متقاضیان در صف انتظار به شعب درخواستی خود معرفی شدند و دستورالعمل های تسهیل در عملیاتی شدن طرح مذکور به شعب زیر مجموعه ابلاغ شده است.
وی افزود: همچنین تمام متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی تعیین تکلیف و وام قرض الحسنه ازدواج متقاضیانی که پرونده خود را تکمیل کرده اند پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان از پرداخت تسهیلات ازدواج به سه هزار و ۲۹۹ نفر در سال ۹۵ به مبلغ بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: ۲ هزار و ۹۶۰ نفر به شعب بانک سپه استان از ابتدای سال ۹۶ تاکنون معرفی و تسهیلاتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به حدود ۲ هزار نفر از واجدان شرایط پرداخت شده است.
وی از متقاضیان معرفی شده که تاکنون به شعب مراجعه نکرده اند درخواست کرد در اولین فرصت به شعب درخواستی خود برای تکمیل پرونده مراجعه کرده و دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام کنند.
باقری گفت: بانک سپه همسو با سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید و همچنین اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به ۲۲۷ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان اصفهان تسهیلاتی به مبلغ ۲ هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال پرداخت کرده است که با توجه به آمار مراجع استانی رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات بین بانک های استان اصفهان به دست آورده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار