جایزه بچین!

چین کشوری پهناور و افسانه‌ای با تاریخ و جغرافیایی استثنایی است. شهرت و جذابیت جاذبه‌های تاریخی و جغرافیایی و هم‌چنین فرهنگ استثنایی و منحصربه‌فرد، چین کشور آسمانی را به مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا تبدیل کرده است. برای تماشای زیبایی‌های بی‌بدیل چین تورهای گردشگری و آژانس‌ها آستین بالا زده و شرایطی را برای تجربه سفر به این کشور افسانه‌ای مهیا کرده‌اند.

جایزه بچین!

راضیه چنگیز نایین - چین کشوری پهناور و افسانه‌ای با تاریخ و جغرافیایی استثنایی است. شهرت و جذابیت جاذبه‌های تاریخی و جغرافیایی و هم‌چنین فرهنگ استثنایی و منحصربه‌فرد، چین کشور آسمانی را به مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا تبدیل کرده است. برای تماشای زیبایی‌های بی‌بدیل چین تورهای گردشگری و آژانس‌ها آستین بالا زده و شرایطی را برای تجربه سفر به این کشور افسانه‌ای مهیا کرده‌اند. آژانس مسافرتی آسمان هفتم ازجمله آژانس‌های مسافرتی است که تور گروهی چین منحصربه‌فرد و جذاب خود را برای سفر در شهریورماه آماده کرده است. توری که شما را به تماشای چین از پکن پایتخت گرفته تا شانگهای افسانه‌ای و تماشای زیبایی‌های دریاچه هزار جزیره و شهر هانگزو دعوت می‌کند. در این تور گروهی سه شب اقامت در پکن، سه شب در شانگهای و دو شب اقامت در هزار جزیره و شهر هانگزو منتظر شماست و از ابتدای سفر راهنمای تور فارسی‌زبان با تسلط کامل به زبان و فرهنگ چینی همراه شما خواهد بود.


پیش به‌سوی پکن

سفر هیجان‌انگیز تورگروهی چین آسمان هفتم از پکن شروع می‌شود این آژانس با اتوبوس اختصاصی شما را به تهران و فرودگاه امام خمینی(ره) می‌برد و ازآنجا به مقصد پکن با هواپیمایی ماهان این سفر جذاب آغاز می‌شود. در تور چین سه شب مهمان هتل‌های پنج ستاره این شهر خواهید بود. پکن شهری مدرن و با قدمتی در حدود سه هزار سال است. برای معرفی جاذبه‌های تاریخی این شهر از مرکز پکن و مهم‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آن شروع می‌کنیم؛ میدان «تیان‌آمن» در ناحیه‌ دونگ‌چنگ. این مکان، بزرگ‌ترین میدان عمومی جهان است که گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب می‌کند. در اطراف میدان تیان‌آمن، ساختمان‌ها و بناهای زیادی ازجمله «سالن بزرگ ملت»، «موزه‌ی تاریخ چین»، «موزه‌ی انقلاب چین»، «دروازه‌ی کاین‌من» و «شهر ممنوعه» قرارگرفته‌اند. اما نمی‌شود نام پکن آورده شود و صحبتی از شهر ممنوعه نشود. مهم‌ترین قصر پکن، یقیناً «شهر ممنوعه» واقع در ناحیه‌ دانگ‌چنگ است. شهر ممنوعه، طی حکومت سلسله‌های مینگ و چینگ به‌عنوان دربار پادشاهی مورداستفاده بوده است. برخلاف بسیاری دیگر از مکان‌های تاریخی، شهر ممنوعه در طول انقلاب فرهنگی چین، با کمک «چو ان‌لای» سالم باقی ماند.

دیوار چین

مگر می‌شود به چین سفر کرد و از مشهورترین جاذبه گردشگری آن دیوار چین بازدیدی نداشت. دیوار چین یکی از هفت اعجاز جهان است، به لحاظ زمان ساخت طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین مهندسی تدافعی نظامی در قدیم است. این دیوار در نقشه جغرافیایی چین 7000 کیلومتر امتداد یافته است. تاریخ ساخت دیوار چین به قرن 9 قبل از میلاد بازمی‌گردد. حکومت وقت چین برای جلوگیری از حملات ملیت‌های شمالی، برج‌های آتش برای خبررسانی و یا قلعه‌های مرزی برای حصول اطلاعات دشمن را در ارتباط با دیوار و بر روی آن ایجاد کرد. در دوره حکمرانی سلسله‌های بهار و پاییز و کشورهای جنگجو، میان دوک‌ها جنگ بر پا شد و کشورها با استفاده از کوه‌های مرزی به ساخت دیوار پرداختند تا سال 221 قبل از میلاد، امپراتور چین شی خوان پس از به وحدت رساندن چین، دیوارهای دوک‌ها را به هم متصل کرد که به‌صورت دیوار بزرگ در مرزهای شمالی بر روی کوه‌ها درآمد. او می‌خواست با این کار از حملات دشمن به مراتع شمالی جلوگیری کند. در این زمان طول دیوار چین به 5000 کیلومتر می‌رسید. در سلسله خان پس از سلسله چین طول دیوار به 10 هزار کیلومتر رسید.

شهر آسمان‌خراش‌ها

بدون شک در حال حاضر شانگهای یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان است، شهری که انبوهی از آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌های مدرن را در خود جای‌داده است. برای تماشای زیبایی‌های شانگهای پس از پکن با قطار به شانگهایی سفر می‌کنید و آژانس مسافرتی آسمان هفتم اقامت 3 شب در هتل پنج ستاره را برای مسافران این تور تدارک دیده است. برای گشت‌وگذار در این شهر گزینه‌های بسیاری در تور تدارک دیده‌شده است که به دو مکان شاخص آن اشاره می‌کنیم. اگر به هرکدام از کارت‌پستال‌های شانگهای نگاهی بیندازید به‌احتمال فراوان برج مروارید شرقی را در آن خواهید دید. این برج با ۴۶۸ متر ارتفاع، سومین برج بلند تلویزیونی جهان به شمار می‌رود. طراحی جالب این بنا، آن را بخشی جدایی‌ناپذیر از خط افق معروف شانگهای کرده است. اگر دوست دارید منظره‌ای بی‌نظیر را از ارتفاع بالا تماشا کنید این برج بهترین مکان است. دومین جاذبه گردشگری شانگهای تفرجگاه ریورساید است. این تفرجگاه مکانی عالی برای قدم زدن محسوب می‌شود... هم در شب و هم در روز بازدید از این نقطه ارزش بالایی دارد. هرچقدر هوا تاریک‌تر می‌شود، رنگ‌های زیباتری در آسمان به نمایش درمی‌آید.

هزار جزیره و هانگزو

تور چین به بازدید از جاذبه‌های تاریخی، مدرن و شهرگردی محدود نمی‌شود. در این تور مسافرتی بازدید از جاذبه‌های طبیعی نیز تدارک دیده‌شده است. دو شب اقامت در هزار جزیره و شهر هانگزو بخش پایانی سفر به سرزمین پهناور چین هستند. هانگزو یکی از محبوب‌ترین شهرهای چین برای تعطیلات و مرکز استان ژچیانگ است که دارای چشم‌انداز رویایی دریاچه غرب و همچنین به داشتن مناظر دیدنی و تپه‌های سبز افسانه‌ای آن مشهور بوده و می‌تواند به‌راحتی شما را محو و دچار وسوسه برای اقامت رویایی و طولانی در ذهن خود محصور نماید. این شهر با جمعیتی بالغ‌بر 6 میلیون نفر، بسیار زیبا و ازنظر اقتصادی در جایگاه دوم در چین مطرح است. فاصله شانگهای با این شهر حدود 180 کیلومتر است. هانگزو شهر دریاچه‌ها است. زیبایی‌اش در تصور نمی‌گنجد. به گفته مارکوپولو، هانگزو زیباترین شهر دنیا است. در هانگزو از شهر صنعتی شانگهای فاصله می‌گیرید و به دامان طبیعت فرومی‌روید. راه رفتن در باغ گل آن چیزی نیست که بتوان از خاطره‌ها محو کرد. در دریاچه‌های هانگزو، جزایری کوچک دیده می‌شوند که در داخل بعضی از این جزایر، دریاچه‌ای دیگر قرار دارد. علاوه بر هانگزو تماشای دریاچه‌ای زیبا و سحرانگیز در برنامه تور قرار دارد بازدید از دریاچه هزار جزیره و منطقه‌ای با همین نام یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این تور است. دریاچه چیان دایو به معنای دریاچه هزار جزیره با شهر هانگزو 150 کیلومتر فاصله دارد. در این دریاچه یک هزار جزیره کوچک و بزرگ دیده می‌شود. به‌گونه‌ای که همه جای اطراف را آب‌ها، جزیره‌ها و مناظر سبزرنگ در برگرفته است. انعکاس ابرهای سپید بر فراز جزیره‌ها روی آب شناوراست و ماهی‌ها در آب زلال گشت و گذر و بازی می‌کنند. نام‌گذاری دریاچه هزار جزیره ناشی از 1078 جزیره آن است. آب این دریاچه زلال و شفاف است. آسمان صاف و آب فراوان، زیبایی خاصی به منطقه بخشیده است گویی آسمان با آب مرتبط شده است. رنگ دریاچه همانند ابریشم سبز و یا دریای آبی‌رنگ است. آب بسیار پاک و تمیز است. علت کیفیت خوب آب این دریاچه طبیعی است ضمن آنکه مردمی که در کنار این دریاچه زندگی می‌کنند همانند حفظ چشم خود از محیط‌زیست آب دریاچه حفاظت می‌کنند. درجه دید آن به 9 تا 12 متر می‌رسد و نخستین آب زیبای جهان شناخته می‌شود. این دریاچه دارای آب درجه‌یک کشوری است.

سفر به چین و جایزه خودروی 206

آژانس مسافرتی آسمان هفتم سفر به چین را به یکی از خاطره‌انگیزترین مسافرت‌های شما تبدیل می‌کند و علاوه بر اقامت در هتل‌های پنج ستاره و راهنمای تور فارسی‌زبان، 8 وعده‌غذا علاوه بر صبحانه در بهترین رستوران‌های بین‌المللی و بیمه و ویزا را برای شما تدارک دیده است؛ اما این‌همه ماجرا نیست و با سفر به چین و شرکت در تور چین آسمان هفتم می‌توانید یک خودروی 206 برنده شوید. این آژانس مسافرتی برای افرادی که با در تور گروهی و استثنایی چین سفرکرده‌اند قرعه‌کشی یک دستگاه 206 و جوایز نفیس دیگر را تدارک دیده تا هم لذت سفر برایتان مهیا شود و هم جایزه‌ای از طرف این آژانس به شما تقدیم شود. اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید علاوه بر تماشای زیبایی‌های چین، 206 هم برنده شوید.

آژانس مسافرتی آسمان هفتم:

اصفهان، خیابان میر، مقابل مسجد کازرونی

تلفن ثابت 031-36671991

تلفن همراه 09131690206

ایمیل info@aseman-haftom.com

وب‌سایت http://aseman-haftom.com

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار