تشابه برعکس در دقیقه و نتیجه

برخلاف دیدار قبلی با العین که در آن ذوب‌آهن حوالی دقیقه 75 مسابقه گل تساوی‌بخش بازی را به ثمر رساند این بار این میزبان اماراتی بود که یک ربع مانده به پایان مسابقه کار را به تساوی کشاند.

تشابه برعکس در دقیقه و نتیجه

به گزارش ایمنا، دیدار تیم‌های العین امارات و ذوب‌آهن ایران از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نتیجه دیدار رفت 2 تیم از مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته این رقابت‌ها عیناً تکرار شده باشد.
با وجود این تشابه، بازی العین و ذوب‌آهن نسبت به دیدار قبلی 2 تیم در ورزشگاه هزاع‌بن‌زاید یک تفاوت مهم داشت و آن اینکه در بازی دیشب برخلاف مسابقه قبلی، این نماینده ایران بود که ابتدا از میزبان اماراتی جلو افتاد.
دیدار 2 تیم یک تفاوت و تشابه جالب دیگر هم داشت که آن به گل تساوی‌بخش بازی در حوالی دقیقه 75 هر 2 مسابقه مربوط می‌شد. در دیداری که اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد ذوب‌آهن حدود یک ربع مانده به پایان مسابقه توسط محمدرضا عباسی به گل رسید تا با به تساوی کشاندن کار و زدن یک گل در خانه حریف امیدهای تیم اصفهانی برای بازی برگشت بیشتر شود.
در دیدار دیشب عکس این اتفاق افتاد و ذوب‌آهن در حوالی دقیقه 75 گل خورد تا یک ربع مانده به پایان دیدار بازی برده را با تساوی عوض کرده باشد.
از آنجا که دیدار دیشب برخلاف بازی قبلی 2 تیم حذفی نبود و در مرحله گروهی برگزار شد گلزنی در خانه حریف اهمیت دیدار اول را نداشت هرچند که کسب تک‌امتیاز از بازی بیرون از خانه برابر نایب‌قهرمان آسیا در کل نتیجه‌ای نسبتاً رضایت‌بخش به حساب می‌آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار