طاهری: نمی‌توانم جوابگوی کارشکنی یک مدیربرنامه باشم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: وظیفه من بوده که با علی کریمی مذاکره کنم که این کار را هم انجام داده‌ام و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم و خود این بازیکن است که باید این موضوع را ختم به خیر کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: وظیفه من بوده که با علی کریمی مذاکره کنم که این کار را هم انجام داده‌ام و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم و خود این بازیکن است که باید این موضوع را ختم به خیر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن طاهری پس از برتری سپاهان مقابل ذوب‌آهن در داربی فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن، اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. البته سپاهان بهتر و رو به جلو بازی کرد و موفق شد به پیروزی برسد.

وی در مورد اینکه برخی هواداران سپاهان به ورزشگاه فولادشهر راه داده نشدند و عده‌ای هم روی چمن نشستند و آیا پیش از مسابقه در این مورد با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هماهنگی صوت نگرفته بود افزود: قبل از بازی رایزنی کرده بودیم و قرار شد ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به صورت ۵۰-۵۰ در اختیار تماشاگران دو تیم قرار گیرد و اینکه بعد از حضور هواداران سپاهان این کار صورت نمی‌گیرد باید پیگیری کنیم و علت این ناهماهنگی را جویا شویم.

طاهری ادامه داد: امیدوار بودیم که تعداد بیشتری از هواداران سپاهان اجازه ورود به ورزشگاه فولادشهر را پیدا کنند ولی این را هم در نظر بگیرید که ما میهمان بودیم. امیدوارم این مشکلات در آینده برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا تقسیم سکوهای تماشاگران به صورت مساوی در صورتجلسه نشست پیش از بازی آمده بود یا خیر گفت: در جلسه نماینده باشگاه سپاهان با یگان ویژه و شورای تأمین استان قطعاً این مورد مکتوب و امضا شده ولی وقتی صورتجلسه در زمان بازی اجرا نشده است دیگر چیزی نمی‌توان گفت.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد اینکه مذاکره با علی کریمی در چه مرحله‌ای قرار دارد بیان داشت: با کریمی مذاکرات خوبی داشتیم و به توافق‌هایی هم رسیدیم و امیدوارم کریمی خودش سپاهان را انتخاب کند.

وی در مورد اینکه کریمی امروز قرارداد خود با دیناموزاگرب را فسخ کرده اما گویا مدیربرنامه‌های او تمایلی برای بازگشت این بازیکن به سپاهان ندارد گفت: من جوابگوی کارشکنی‌هایی که مدیربرنامه‌ها انجام می‌دهند نیستم. وظیفه من بوده که با علی کریمی صحبت کنم که این کار را هم انجام داده‌ام و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم و دیگر خود این بازیکن است که باید این موضوع را ختم به خیر کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا طولانی شدن مذاکرات این باشگاه با علی کریمی به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی است گفت: خیر. به هیچ عنوان مشکلی بر سر مسائل مالی در میان نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار