توسعه شبکه فاضلاب در نجف‌آباد

رئیس شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در راستای ادامه پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر نجف‌آباد، طی هفته‌های اخیر نزدیک به ۱۳۰۰ متر دیگر در نقاط مختلف تکمیل‌شده و هم‌زمان نیز تکمیل و یا نوسازی برخی زیرساخت‌های آب‌رسانی در دستور کار قرارگرفته است.

ایمنا: رئیس شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در راستای ادامه پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر نجف‌آباد، طی هفته‌های اخیر نزدیک به ۱۳۰۰ متر دیگر در نقاط مختلف تکمیل‌شده و هم‌زمان نیز تکمیل و یا نوسازی برخی زیرساخت‌های آب‌رسانی در دستور کار قرارگرفته است.
هاشم امینی اظهار داشت: طی پروژه تعریف‌شده برای خیابان شیخ بهایی که با مجموع برآورد یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان و طول نزدیک به ۲۰ کیلومتر در دستور کار قرارگرفته، اخیراً شاهد اتمام ۶۵۰ متر از لوله‌گذاری خیابان شهید رجایی جنوبی از ابتدای بلوار بهارستان تا چهارراه شهدا بوده‌ایم.
مدیر آبفای استان از تعریف پروژه خیابان‌های رجایی شمالی تا آیت شمالی به طول بیش از ۶۸۰۰ متر و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی خبر داد و بیان داشت: طی همین طرح، نیمی از عملیات لوله‌گذاری ابتدای چهارراه الله‌اکبر تا خیابان جامی با استفاده از لوله‌های ایرانیت ۳۱۵ میلی‌متری به پایان رسیده و کار وارد مرحله اتصال شبکه‌های فرعی شده است.
وی با اشاره به شستشوی مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر گلدشت با کمک اکیپ حوادث امور بهره‌برداری منطقه به‌منظور ارتقای کیفیت آب شرب نزدیک به ۹ هزار مشترک استفاده‌کننده، گفت: به‌منظور اتصال ۲۰ واحد مسکونی مستقر در شش کوچه مختلف، نزدیک به ۲۳۰ متر لوله پلی‌اتیلن با قطرهای ۱۱۰ و ۹۰ میلی‌متر و هزینه بیش از بیست‌ویک میلیون تومان در شمال شهر اجراشده است.
امینی افزود: در کوچه شهید سلطانی خیابان شهید رجایی جنوبی نیز طی دو مرحله شاهد اجرای ۲۲۳ متر لوله‌گذاری با اقطار ۱۱۰ و ۹۰ میلی‌متر با صرف اعتبار ۲۰ میلیون تومانی بودیم که این کار ۳۰ واحد مسکونی را از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌کند.
مدیر آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: در راستای مدیریت تأمین و مصرف آب در ویلا شهر و همچنین انتقال آب به منابع ذخیره آب گلدشت و ویلاشهر، ساخت حوضچه و نصب دستگاه فشارشکن در مسیر خط آب‌رسانی عملیاتی شد که این کار ضمن مدیریت توزیع و مرتفع شدن افت فشار در نقاط مختلف ویلاشهر، باعث کاهش حوادث احتمالی و هزینه‌های مربوطه خواهد شد. با انجام این کار، انتقال آب از پمپاژ شماره یک به مخازن ذخیره آب گلدشت و ویلاشهر محقق شده و درنهایت خط آب‌رسانی به منبع گلدشت در خیابان معلم این شهر به برگشت تبدیل و هزینه اجرای لوله‌گذاری به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار