آلبوم «روزگار مجازی 2» اثر باکتری خان!

باکتری خان نام و برند هنری عجیبی برای یک خواننده است اما «فرشاد خشنود» این نام را برای خود انتخاب کرده و در آلبوم‌های خود نیز از این نام عجیب هنری استفاده می‌کند.

آلبوم «روزگار مجازی 2» اثر باکتری خان!

اصفهان امروز: باکتری خان نام و برند هنری عجیبی برای یک خواننده است اما «فرشاد خشنود» این نام را برای خود انتخاب کرده و در آلبوم‌های خود نیز از این نام عجیب هنری استفاده می‌کند. موسیقی راک سبکی است که معدود خواننده و آهنگسازی در ایران به سراغ آن می‌رود، «فرشاد خشنود» و دومین آلبومش؛ «روزگار مجازی 2» برخلاف جریان حاکم بر موسیقی ایران به سمت سبک راک و مخاطبان این سبک از موسیقی رفته‌اند. این آلبوم جدید شامل 10 قطعه جدید است. آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات توسط باکتری خان انجام‌شده و «سونیا کلیشادی» هم علاوه بر همخوان، سراینده ترانه قطعه «ما وصل شدیم» است. آلبوم «روزگار مجازی 2» به تهیه‌کنندگی باکتری‌خان و سونیا کلیشادی و مدیریت تولید شرکت «پنج‌برگ هنر» به مدیریت «فریدون خشنود» است. در ساخت قطعات این مجموعه از سازبندی متنوعی بهره گرفته‌شده و سبک و سیاق این اثر مشابه آثار باکلام مرسوم در بازار نیست. آلبوم «روزگار مجازی 2» دنبال‌رو آلبوم دیگر همین خواننده بانام «روزگار مجازی» است، این آلبوم شامل قطعات بی‌کلام در سبک راک بود که تابستان 95 روانه بازار موسیقی شد.

در آلبوم «روزگار مجازی 2» علاوه بر اشعار نو و ترانه‌های مدرن از شعری کلاسیک از خیام نیز استفاده‌شده که ابتکار جذابی است. این آلبوم ویژه افرادی است که به سبک‌های جدید و نو در موسیقی علاقه داشته و از ژانر راک لذت می‌برند. قطعات ترافیک نامه و بگو چرا از قطعات شاخص این آلبوم محسوب می‌شود.

قطعه شاخص:‌ترافیک نامه

با اسکن QR می‌توانید این قطعه را بشنوید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار